کد خبر: 7145 ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹

نهمین سالگرد حماسه 9 دی در اردبیل + تصاویر

امروز در نهمین سالگرد حماسه 9 دی، طلایه داران ولایت در اردبیل، بیعت دوباره با آرمان های انقلاب و رهبری بستند.

نهمین سالگرد حماسه 9 دی در اردبیل + تصاویر

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، امروز در نهمین سالگرد حماسه  9 دی، طلایه داران ولایت در مصلی اردبیل اجتماع کردند تا دوباره با آرمان‌های انقلاب و رهبری بیعت کنند.

فریاد  مرگ بر فتنه گر ، مرگ بر منافق و مرگ بر آمریکا در مصلی اردبیل طنین انداز شده است.

مردم ولایی استان اردبیل هم  امروز هم همانند هشت سال قبل شعارهایی چون  "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند"و "مرگ بر فتنه‌گر"،  "مرگ بر ضد ولایت فقیه" ،مرگ بر فتنه گران کور دل،مرگ بر آمریکا - مرگ بر اسرائیل - مرگ بر استکبار ،این خون که در رگ ماست هدیه به رهبر ما است، جانم فدای رهبر، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، سر دادند.

حضور مردم اردبیل در تجمع سالروزحماسه 9 دی با شکوه  است. 

 اردبیلی ها در تجمّع باشکوه و حماسی امروز بار دیگر بصیرت، دشمن‌شناسی و تکلیف‌گرایی و عمل به‌هنگام خود را نشان دادند.

فتنه‌گری و جنایات‌ آمریکا تمام‌شدنی نیست/ 9 دی نماد وحدت و یک‌دلی ملت ایران

ابراهیم عزیزی  سخنران مراسم  حماسه 9 دی در اردبیل، در جمع مردم ولایی خاستگاه شیعه در مصلی امام خمینی اظهار کرد: ۹ دی  تجلی پیروی از رهبری و وفاداری به انقلاب اسلامی است و مردم ایران اسلامی نشان دادند تا آخرین نفس خود پای ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی می‌مانند.

وی تصریح کرد: در این روز مردم انقلابی ایران با یکدلی و پیروی از رهبری، دشمنان اسلام را شکست دادند و فتنه‌های فتنه‌گران را خنثی کرده و با روحیه انقلابی به صحنه آمدند و به انقلاب اسلامی حیاتی  دوباره  بخشیدند.

معاون‌ طرح و برنامه معاونت راهبردی قوه قضاییه با اشاره به اینکه ۹ دی روز بصیرت و آگاهی مردم انقلابی ایران اسلامی است، ادامه داد: حماسه ۹ دی، حماسه بصیرت امتی است که در سخت‌ترین شرایط نقشه های شوم شیاطین فتنه‌گر و جریان‌های حامی آنها را شناختند و در برابر این فتنه‌گران ایستادگی کردند و به دنیا نشان دادند انقلاب اسلامی همچمنان پابرجا خواهد ماند .

عزیزی با اشاره به اینکه یوم‌الله ۹ دی ماه به معنی حقیقی کلمه  «روز خدا» است، افزود: برای شناخت و تبین یوم‌الله ۹ دی ابتدا باید مبنا و ویژگی انقلاب اسلامی را تبین کنیم، سپس دشمنان انقلاب اسلامی را بشناسیم و در نهایت راه مبارزه با دشمنان انقلاب را مشخص کنیم.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی توحیدی است، با شعار الله اکبر پیش می‌رود و در حقیقت انقلاب اسلامی مبنی بر ایمان و معاد است؛ خدا را شاکریم که با وجود امت ولایی و انقلابی، جمهوری اسلامی ایران در مقابل تمام دسیسه‌های دشمنان ایستادگی کرده و ملت ایران در  هر زمانی فتنه‌ها را با بصیرت خود خنثی کردند.

معاون طرح و برنامه معاونت راهبردی قوه قضاییه انقلاب اسلام، انقلابی حسینی دانست و تصریح کرد: ما همواره به امام حسین ( ع) و یاران و پیروان واقعی آن حضرت در هر زمان و مکان سلام و درود می‌فرستیم و با اعلام پیروی از امام حسین ( ع)، بر دشمنان و یزید و یزیدیان زمان لعنت فرستاده، با دشمنان اسلام و امام حسین ( ع)  اعلام مبارزه می‌کنیم.

عزیزی اضافه کرد: ایران اسلامی با تقدیم شهدا و جان‌فشانی ملت ایران پرچم اسلام را همواره سرافزار نگه داشته و اجازه نخواهد داد دشمنان اسلام به اهداف شوم خود برسند و انقلاب اسلامی را با فتنه‌گری شکست دهند.

وی با اشاره به اینکه فتنه‌گری و جنایت‌های آمریکا -این شیطان بزرگ- تمام‌شدنی نیست افزود: جنایت‌های آمریکا تمام شدنی نیست و هر جا که ظلمی صورت گیرد، بدون شک آمریکا هم آنجا هست؛ این جنایتکاری آمریکا به دنیا ثابت شده و همه صورت زشت و خبیث این شیطان را دیده‌اند . 
معاون طرح و برنامه معاونت راهبردی قوه قضاییه گفت: وجود مبارک رهبر انقلاب اسلامی قوت قلبی به ملت ایران اسلامی است و مردم در تمام برهه‌ها با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری به پیروزی رسیدند؛ همانطور که در ۹ دی ماه مردم پایبندی خود را به رهبری نشان داده و با حضور به‌موقع و فداکانه خود در ۹ دی اتحاد و یکپارچگی خود را به جهان نشان دادند .

انتهای پیام/