پربازدیدترین ها

سرویس: علم و فناوری کد خبر: 6531 ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹

توسط انجمن های علمی دانشگاه محقق برگزار می شود

سومین‌جشنواره‌ ملی‌عکس‌نکوداشت‌منابع‌طبیعی‌دراردبیل

سومین جشنواره ملی عکس نکوداشت منابع طبیعی به مناسبت سیزدهمین همایش ملی علوم و مهندسی آبخیزداری توسط انجمن های علمی دانشگاه محقق با همکاری دستگاه های اجرایی و نهادهای مربوطه در اردبیل برگزار می شود.

سومین‌جشنواره‌ ملی‌عکس‌نکوداشت‌منابع‌طبیعی‌دراردبیل

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، ویدا خشت پز دبیر انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه محقق در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری سومین جشنواره ملی عکس نکوداشت منابع طبیعی در اردبیل خبرداد و گفت: این جشنواره به مناسبت سیزدهمین همایش ملی علوم و مهندسی آبخیزداری سومین همایش ملی صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست استان توسط انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه محقق با همکاری دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه محقق، استانداری اردبیل، شهرداری اردبیل، سازمان حفاظت محیط زیست، جهاد کشاورزی در دانشگاه محقق برگزار می شود.

وی در ادامه سخنان خود به جزئیات این مسابقه اشاره کرد و گفت: کلیه آثار دریافتی جشنواره با نام صاحب اثر در کانال منتشر خواهد شد و به برگزیدگان جشنواره جوایز نقدی به همراه گواهی جشنواره تعلق می گیرد.

دبیر انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه محقق با بیان اینکه هر شخص می تواند حداکثر یک عکس به جشنواره ارسال کند، گفت: عکس باید کمترین رتوش و افکت را داشته و حداکثر ۲MB حجم داشته باشد.

وی تصریح کرد: ارسال مشخصات کامل صاحب اثر به همراه شماره تماس و آدرس منظره عکاسی شده الزامی است.

خشت پز در پایان سخنان خود به موضوعات جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: تخریب منابع طبیعی و محیط زیست، احیای منابع طبیعی و محیط زیست،جذابیت مناظر طبیعی،مسائل و معضلات زیست محیطی تخریب آبخیزهای شهری، پیامد های محیط زیست جنگل، مرتع، آبخیز، تغییرات اقلیمی و اکوسیستم های دریایی از جمله موضوعات این جشنواره هستند.

وی با بیان اینکه علاقمندان می توانند آثار خود را حداکثر تا ۱۲ شهریور ماه به آیدی@Uma_3N ارسال کنند خاطرنشان کرد:  سیزدهمین همایش ملی علوم و مهندسی آبخیزداری و سومین همایش ملی صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست ۱۰ و ۱۱ مهرماه ۹۷ در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/