سرویس: سیاسی کد خبر: 6202 ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان،

ذلت ناپذیری، خط مشی انقلاب است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه اهل بیت(ع) کشتی نجات همه انسان ها از بلا و گرفتاری های دنیای کنونی است به تبیین رسالت های پاسدار پرداخت و گفت: ذلت ناپذیری، مهمترین خط مشی انقلاب است.

ذلت ناپذیری، خط مشی انقلاب است

حجت الاسلام عزیز عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار ابصارخبر به تبیین فضیلت های ماه مبارک شعبان پرداخت و گفت: ادعیه به یادگار مانده از ائمه معصومین(ع) در کنار قرآن کریم در واقع کشتی نجات انسان از گناه و فساد و تباهی و دام های شیطانی استکبار است.

عابدی در ابتدای سخنان خود به سالروز تاسیس سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: وجود امروز همه ما مدیون شهدا است.

وی با بیان اینکه پاسدار متعهد به پاسداری از دین مبین اسلام و ارزش های آن است گفت: تا زمانیکه لباس، مرام و اساسنامه پاسداری از دین با ما است، ما هم در این خط جان خود را در راه خدا خواهیم داد.

مبلغ اسلامی فضیلت های ماه شعبان را یاداور شد و گفت: کسرت صلوات بر پیامبر نشان از ارادت قلبی مومنین بر پیامبر(ص) و اهل بیت (ع)است.

وی یکی از برکات صلوات بر پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع)را یادآور شد و گفت: صلوات زیاد موجب پاکی و طهارت نفس نیز می شود.

عابدی در ادامه سخنان خود به آثار و برکات دعای شعبانیه نیز اشاره کرد و گفت: درود و سلام های نهفته در جای جای این دعای شریف بر پیامبر و آل پیامبر، آن را به کشتی عظیمی تبدیل می کند که در دریای توفنده و پرتلاطم، رو به سوی نور و درخشانی حرکت می کند.

وی با بیان اینکه چون ما تا به حال در شرایط غرق شدن در دریای گناه قرار نگرفتیم نمی توانیم به عمق ماجرا پی ببریم، چراکه در دنیایی که در آن فساد موج می زند بهره گیری از ادعیه به یادگار مانده از ائمه معصومین(ع) به سان کشتی های نجاتی هستند که می توانند نجاتگر ما در مواقع بحرانی باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان در ادامه سخنان خود به تشریح ساختار فساد حاکم بر جهان پرداخت و گفت: این فساد، فردی نیست بلکه بصورت سیستمی است و از طریق استکبار که نماینده شیطان لعین در زمین است بصورت افسارگسیخته هدایت می شود.

وی با بیان اینکه شیطان در جهت تسخیر انسان های پاک و ساده دست به هر کاری می زند تا وی را به بیچارگی بکشاند، خاطرنشان کرد: در این دنیای وانفسا، تنها کشتی نجات، متمسک شدن به ادعیه به یادگار مانده از ائمه معصومین(ع) است.

عابدی گفت: هرکس با این ادعیه و منجانات ها انس و الفت پیدا کرد می توانداز دریای طوفانی و پرتلاطم نجات پیدا کند،چونکه تربیت اسلامی و خودکنترلی بهترین عامل بازدارندگی نوجوانان و جوانان در جهت گرفتار نشدن در دام های شیطانی ایادی کفر و استکبار است.

وی به دام های مَجازی در این زمینه اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان اسلام با بهره گیری از شبکه های اجتماعی که عمدتا کنترلی در داده های آن نیست در صدد نفوذ بر جوانان هستند، لذا ارائه هشدارهای لازم و آگاه سازی جوانان در این لازم  و ضروری است.

این مبلغ اسلامی لزوم توجه به جایگاه دین در خانواده ها را لازم و ضروری دانست و گفت: حضور خانواده ها به اتفاق فرزندانشان در مراسمات مذهبی از جمله نمازهای جماعت, سخنرانی های اخلاقی و پای منابر علمای اخلاق وسفرهای زیارتی به قصد قرب الی الله از جمله عواملی هستند که می توانند نجات بخش خانواده ها از این دنیای فسادآلود شوند.

وی در ادامه سخنان خود به فرازهایی از زندگی نامه شهدا در این زمینه پرداخت و گفت: شهید بابایی از جمله شهدای گرانقدری بود که که با خود کنترلی در بلاد شرک و کفر آمریکا توانست با حضور در جبهه های حق علیه باطل به فیض عظمای شهادت نیز برسد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه نام اهل بیت و ذکر اهل بیت(ع) کشتی نجات است،گفت: شهید بابایی و تمامی شهدا با استفاده از تعلیمات اسلامی توانست به آن حد از مرتبه برسد.

وی با بیان اینکه در مقام پیروی از اهل بیت(ع) نباید جلوتر از آنها حرکت کرد،گفت: عقب ماندن از تعلیمات اهل بیت(ع) نیز موجب خُسران می شود بنابراین در بهره گیری از تعلیمات اهل بیت(ع)، باید حد تعادل را حفظ کرد.

عابدی یکی دیگر از خصوصیات پاسدارا را هماهنگی کامل با اهل بیت(ع) عنوان کرد و گفت: ما نمی توانیم جلوتر از ولایت حرکت کنیم و در مقابل کلام ولایت حرفی بزنیم چونکه خلاف ولایت پذیری است و این در دعای شعبانیه نیز مورد تاکید واقع شده است.

وی به حوادث دوران امام علی(ع) نیز اشاره کرد و گفت: زمانیکه امام معصوم حاکم است و زمام امور را در دست دارد نباید در هیچ اموری نظریه پردازی کرد چونکه امام بهتر از هرکس بر امور مسلط است.

عابدی در پایان سخنان خود به تبیین شعار هیهات من الذله نیز پرداخت و گفت: شعارهای استکبارستیزی نیز بر اساس تعالیم اسلام است، چونکه اسلام مخالف ظلم و ستم است و پیامبران نیز طاغوت ستیز بودند.

وی علت قیام امام حسین (ع) را برگرفته از استکبار ستیزی عنوانذ کرد و گفت: خداوند با عنایت به عنوان پاسداری در واقع این لطف را سبز پوشان حریم ولایت کرده تا در راستای قیام امام حسین(ع) درکت کنند.

این مبلغ اسلامی ولایت باوری و پشتیبانی از ولایت را مهمترین عامل دشمنی مستکبرین با سپاه عنوان کرد و گفت: همین رمز، عامل حفظ دژ مستحکم انقلاب در طول 40 سال از عمر  پر برکتش شده است.

وی نتلیج مذاکرات و برجام را یادآور شد و با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از همان ابتدا با بیان اینکه من به این مذاکرات خوش بین نیستم همگان را به مرور تاریخ  و ماجرای کربلا ارجاع دادند گفت: امروز با وجود مستندات کامل، حجت بر همگان تمام شده است که مذاکره با دشمن کاری بیهوده است و حضرت عباس(ع) نیز در واقعه کربلا با رد امان نامه شمر این موضوع را تا ابد تاریخ برای همگان تفسیر کرده است.

عابدی تصریح کرد: امروز بر همه ثابت شده است که مذاکره با دشمن کاری خطا در خطا بود و آزمودن کار خطا نیز گناهی نابخشودنی است.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه قسمتی از معصوم است، تصریح کرد: این ولی فقیه است که با تسلط بر همه امور توانایی مقابله با دشمنان را در هر شرایطی دارد و بر ما است که با پیروی از دستورات معظم له، پرچم انقلاب را به صاحب اصلی آن برسانیم و در این راه هیچگونه بهانه و شک و دودلی پذیرفته نیست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان برهه انتخابات را یاداور شد و گفت: مردم در برهه های انتخابات نباید اسیر هیجانات و احساسات کاذب و جو زدگی شوند بلکه باید با افزایش آگاهی و بصیرت، دست به انتخابی درست و اصلح بزنند تا در مواقع اینچنینی گرفتار بی بصیرتی ها و ضعف ساختارهای مدیریتی در سطح کلان نشوند.

انتهای پیام/