کد خبر: 6134 ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان؛

بهار طبیعت بهترین عبرت برای شکوفایی مجدد است

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان در آستانه فرا رسیدن سال جدید ضمن تبریک این عید باستانی، گفت: بهار طبیعت در واقع بهترین عبرت برای شکوفایی مجدد انسان ها است.

بهار طبیعت بهترین عبرت برای شکوفایی مجدد است

حجت الاسلام عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در گفتگو با خبرنگار ابصارخبر، به تأثیر بهار طبیعت در دل انسان ها اشاره کرد و گفت:بی شک بهار طبیعت بهترین عبرت برای شکوفایی مجدد است که دیده ها را بینا و دلها را برای رسیدن به رضای پروردگار عالمیان بیدارتر می کند.

اینک عید سعید باستانی نوروز و آغاز سال نو که تحول احوال و تقلب دلها و بصیرت را نوید می دهد، به کلیه همکاران عزیز دانشگاهی، اعضای محترم هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان گرانقدر و امید انقلاب اسلامی که راه اعتلای علمی و فرهنگی دانشگاه تلاش می نمایید؛ صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال آرزوی سالی سرشار از سلامتی و شادمانی و موفقیت برای همگان آرزومندم.
 
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی به اهمیت دید و بازدید و صله رحم در ایام نوروز پرداخت و گفت: در بیان اهمیت صله رحم این روایت از پیامبر اکرم (ص) کافی است که فرمود اگر امت من تداوم صله رحم را ضمانت کند، من رزق فراوان، عمر طولانی، دوست شدن با خدا و بهشت برین را ضمانت می کنم.
 
وی در پایان سخنان خود با توصیه مردم به حسن خلق و اخلاق مداری، گفت: یکی از بهترین سنت های عید، احسان و نیکوکاری است چراکه هدیه؛ استحکام، محبت و صمیمیت را در زندگی به ارمغان می آورد.
انتهای پیام/