کد خبر: 6088 ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲

مسئول بسج دانشجویی استان

زائران راهیان نور دانشجویی از سد کرخه و بیمارستان صحرایی بازدید می کنند

مسئول بسیج دانشجویی استان به معرفی یادمان های مناطق عملیاتی دفاع مقدس راهیان نور دانشجویی پرداخت و گفت: دانشجویان اردبیل برای اولین بار از سد کرخه، کانال کمیل و بیمارستان صحرایی نیز بازدید خواهند کرد.

زائران راهیان نور دانشجویی از سد کرخه و بیمارستان صحرایی بازدید می کنند

 معین الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل عصر امروز در آستانه اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانشجویی استان به مناطق عملیاتی در گفتگو با خبرنگار ابصارخبر به معرفی یادمان ها پرداخت و گفت: دانشجویان زائر اردبیلی در این 6 روز اردوی زیارتی و معرفتی از مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس در جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

وی در ادامه سخنان خود به محل اسکان کاروان اردبیل اشاره کرد و گفت: همچون سال گذشته پادگان شهید حبیب اللهی میزبان زائران دانشجو خواهد بود.

مسئول بسیج دانشجویی استان در پایان سخنان خود به رویکرد جدید اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: به منظور تحقق بازدیدهای علمی در طول این اردوی 6 روزه بازدید از بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) و سدکرخه نیز برای دانشجویان اردبیل در نظر گرفته شده است.

وی به یادمان های راهیان نور دانشجویی استان نیز اشاره کرد و گفت: دانشجویان اردبیل در کنار یادمان های دوکوهه، فتح المبین، شلمچه، طلائیه و فکه برای اولین بار از یادمان کانال کمیل نیز دیدار می کنند.

کاروان های راهیان نور دانشجویی استان اردبیل در سه کاروان در روزهای 13، 16 و 19 اسفند از مقابل دانشگاه های علوم پزشکی اردبیل، محقق و آزاد اسلامی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/