پربازدیدترین ها

کد خبر: 6065 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷

در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه محقق مطرح شد؛

کار فرهنگی، نیازمند سرمایه گذاری است

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان حل مشکل ازدواج جوانان را از مهمترین امورات فرهنگی دانست و گفت: عدم ازدواج جوانان یکی از آسیب های جدی در جامعه است.

کار فرهنگی، نیازمند سرمایه گذاری است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز جلسه شورای فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی با حضور  گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق و حجت الاسلام عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و  معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، روسا و مشاورین فرهنگی دانشکده ها و مسئولین تشکل های دانشجویی در اتاق شورای دانشگاه  برگزار شد.

فعالیت های فرهنگی، محور امورات دانشگاه محقق است

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در ابتدای این نشست ضمن ارزیابی مثبت برنامه های فرهنگی دانشگاه گفت: در دانشگاه محقق فعالیت فرهنگی، محور امورات است.

وی به لزوم پاسداری از سنت های اسلامی اشاره کرد و گفت: به همین منظورتبدیل وضعیت و ارتقاء اساتید و کارکنان مجرد، منوط به تأهل آنان است.

توجه به ازدواج جوانان از مهمترین امور فرهنگی است

حجت الاسلام حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در این جلسه با بیان اینکه کار فرهنگی ثواب اخروی و دنیوی دارد، گفت: ماندگاری کار فرهنگی نسبت به کیفیت انجام آن بستگی دارد.

وی در ادامه سخنان خود حل مشکل ازدواج جوانان را از مهمترین امورات فرهنگی عنوان کرد و گفت: عدم ازدواج جوانان یکی از آسیب های جدی در جامعه است.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری مراسم جشن ازدواج دانشجویی پرداخت وگفت: تا کنون 162 نفر از دانشجویان برای حضور در مراسم ازدواج دانشجویی و سفر زیارتی مشهد مقدس ثبت نام کرده اند که در هفته آینده این مراسم در اردبیل برگزار می شود.

اجرای 47 برنامه فرهنگی در دهه فجر

عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز با ارائه گزارشی از برنامه های فرهنگی اجرا شده در سال گذشته و امسال، گفت: 47 برنامه فرهنگی در ایام الله دهه فجر اجرا شده است که بخش اعظم این فعالیت ها توسط دانشکده ها، انجمن های علمی، تشکل های دانشجویی و کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه صورت گرفت.

در پایان این مراسم از روسا و مشاورین برتر فرهنگی دانشکده ها تجلیل شد

انتهای پیام/