کد خبر: 6024 ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵

دبیر ستاد راهیان نور دانشجویی استان؛

1500دانشجو به راهیان نور جنوب اعزام می شوند

دبیر ستاد راهیان نور دانشجویی استان در نشست با مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل از اعزام 1500 دانشجو به راهیان نور خبرداد و گفت: این کاروان اسفندماه سالجاری در 3 محور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

1500دانشجو به راهیان نور جنوب اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، ظهر امروز نشست هماهنگی ستاد راهیان نور دانشجویی با حضور معین الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل و دبیر ستاد راهیان نور دانشجویی استان، نعمتی مدیر اردویی، ایقانی مدیر فرهنگی و مسئولین بسیج دانشجویی و جمعی از خادمیین شهدا در ناحیه بسیج دانشجویی اردبیل برگزار شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان در ابتدای این نشست به حضور پرشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: علی رغم تعطیلی دانشگاه ها قطعا تلاش های دانشجویان جهت بصیرت افزایی و دعوت مردم جهت حضور در صحنه انقلاب فراموش نخواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود وظایف و مأموریت های بسیج دانشجویی را یاداور شد و از مسئولین بسیج جهت تاثیرگذاری  و اجرای بهتر برنامه هایی چون نشست تشکیلاتی، طرح ولایت, اردوهای جهادی، دوره های شهید دیالمه، شهید چمران و جشنواره های فعالیت های برتر علمی، فرهنگی،ادبی و هنری ققنوس و افسران جنگ نرم قدردانی کرد و و گفت: اخرین مآموریت ما در سال 96 اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب کشور است که در این زمینه نیز انتظار می رود مسئولین بسیج در کف دانشگاه ها با ایفای نقش سازنده خود،  این مهم را نیز به سر منزل مقصود برسانند.

اسدی فعالیت های روزافزون دشمنان اسلام علیه انقلاب و کشور را خاطرنشان کرد و گفت: فعالیت های دانشجویی بخصوص راهیان نور در کنار  سایر برنامه های جریان ساز که با برنامه ریزی دقیق و منسجمی همراه است قطعا شکست توطئه های دشمنان اسلام علیه انقلاب را در بر دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جلسات قرارگاه راهیان نور دانشجویی در سطوح کشوری استانی اشاره کرد و گفت: در واقع کلیات راهیان نور دانشجویی استان طی جلسه ای که با حضور گودرز صادقی رئیس قرارگاه راهیان نور دانشجویی استان و رئیس دانشگاه محقق و روسای سایر دانشگاه های اردبیل دهم بهمن سالجاری در دانشگاه محقق برگزار شد به تصویب رسید و مقرر شد امسال نیز همچون سال گذشته راهیان نور با کیفیت و کمیت مطلوب تری برگزار شود.

دبیر ستاد راهیان نور دانشجویی استان به مصوبات وزارت علوم در خصوص راهیان نور اشاره کرد و گفت: طبق این مصوبه روسای دانشگاه ها در واقع بعنوان رئیس ستاد راهیان نور دانشجویی و مسئولین بسیج دانشجویی نیز به عنوان دبیر ستاد در دانشگاه های خود شناخته می شوند که لازم است جهت هرچه بهتر برگزار شدن راهیان نور تعاملات حسنه بین رئوسای دانشگاه ها و مسئولین بسیج دانشجویی برقرار شود چونکه هدف از برگزاری راهیان نور در واقع تداوم راه شهدا است و در این خصوص نیز خدمت در راهیان نور، خدمت به شهدا نیز محسوب می شود.

وی رتبه سال 95 استان اردبیل در راهیان نور دانشجویی را خاطرنشان کرد و گفت: بر اساس همین تعاملات سازنده و همکاری های مثال زندنی بود که استان اردبیل در زمینه مدیریت کاروان های راهیان نور دانشجویی با صدم اختلاف موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.

در ادامه این نشست مسئولین بسیج دانشجویی در خصوص نحوه اعزام, سین برنامه ها، بسته های فرهنگی, حضور در یادمان ها و  وعده ‌های غذایی به تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/