کد خبر: 5982 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

نشریات دانشجویی باعث خیزش‌فرهنگی استان می‌شوند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جمع مدیران نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل به تبیین جایگاه نشریات دانشجویی پرداخت و گفت: دانشگاهیان می‌توانند با قلم خود در راستای حل مشکلات استان اردبیل تأثیر گذار شوند.

نشریات دانشجویی باعث خیزش‌فرهنگی استان می‌شوند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، ناصر اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جمع اعضای مدیران نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل به تبیین جایگاه و اهمیت نشریات دانشجویی پرداخت و گفت: افتتاح خانه نشریات دانشجویی در دانشگاه آزاد اردبیل یک خیزش فرهنگی بسیار مناسب است که امیدواریم این اقدام خوب٬ مقدمه‌ای برای فعالیت مناسب نشریات در دانشگاهها شود.

 اسحاقی با بیان اینکه دانشگاه و دانشجویان از جمله مراکز علمی جامعه هستند، گفت: نخبگان جامعه در این مراکز حضور دارند و امدواریم با فعالیت نشریات٬ بتوانند مشکلات خارج از دانشگاه را احصاء و به آنها پرداخت کنند.

وی افزود: دانشگاهیان افراد تأثیرگذار جامعه هستند که می‌توانند با قلم خود در راستای حل مشکلات و بیان پیشرفتهای علمی مراکز استان اردبیل تلاش کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: فعالیت خانه نشریات در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل قطعا سبب توسعه کارهای ارزشمند در این رابطه می‌شود که اداره کل ارشاد اسلامی استان نیز در راستای تحقق این امر نهایت تلاش خود را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/