پربازدیدترین ها

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 5978 ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱

پیام مسئولین بسیج دانشجویی استان به مناسبت یوم الله 22 بهمن؛

راهپیمایی22 بهمن، آیینه تمام نمای اقتدار انقلاب اسلامی در برابر جهانیان است

یوم­‌الله 22 بهمن فرصتی حیات­‌بخش برای حضور حماسی آحاد ملت برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره)، شهداء و ولی امر مسلمین و اعلام انزجار از سردمداران نظام کفر جهانی است.

راهپیمایی22 بهمن، آیینه تمام نمای اقتدار انقلاب اسلامی در برابر جهانیان است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، صبح امروز معین الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان و حجت الاسلام عزیزاله عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی اردبیل با صدور پیامی مشترک از عموم مردم بخصوص دانشجویان و فرخیتگان جامعه جهت حضور پرشور و دشمن شکن یوم الله 22 بهمن دعوت کردند.

در این پیام آمده است: اکنون در طلیعه 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم، الگوی جامع و کامل اندیشه دینی آن بزرگ‌مردی که از سلاله پاک رسول خدا پنجره‌ه­ای جدید رو به انسان سرگشته معاصر گشود و با ابتنا بر وحی، اسلام و عقلانیت نظام مترقی جمهوری اسلامی را جایگزین نظام ارتجاع و منحط شاهنشاهی کرد. آرمانی که با مدد الهی و پشتوانه عظیم مردمی، اتکاء به نفس، اتحاد کلمه و وحدت ملی پشت سر امام خمینی­(ره) کشور را از عقب‌ماندگی دوران شاهنشاهی و ناسیونالیسم رویایی و جریان پوچ‌گرای لیبرال دموکراسی و کمونیسم رهانید و حیات طیبه اسلامی و الگوی مترقی مردم‌سالاری دینی را برای بشریت به ارمغان آورد.

امروز پرچمدار و سکاندار انقلاب، بزرگ‌مردی خردمند و مردی از تبار عارفان و سالکان الی الله است که با توکل بر خدا و اتکاء به نفس مثال زدنی و تأکید بر تبعیت از منویات امام­ خمینی(ره) و پاسداری از ارزش‌های اسلامی، کشتی انقلاب را در میان امواج و تلاطم راهبری می‌کند. ملت رشید و صبوری که با چهار دهه جهاد و چهار دهه مقاومت و تبعیت محض از ولایت فقیه در حمایت از مظلوم؛ ظلم‌ستیزی و مبارزه با استبداد و استکبار را آموختند و با استعانت از زیرساخت‌های انقلابی و جهادی، الگویی اسلامی-ایرانی از پیشرفت را در عرصه­‌های مختلف محقق ساختند.

 

انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت و ایثارگری شهیدان در زمینه­‌های علم­‌وفناوری، صنایع فضایی و موشکی، اقتصاد دانش­‌بنیان و دانش­‌هسته­‌ای بومی، جهش معناداری داشته است؛ و توقع است مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، بیکاری و ایجاد اشتغال، ساده­‌زیستی، مردم‌داری، کم‌کردن فاصله فقیر و غنی، رسیدگی به محرومان و استفاده از ظرفیت­‌های داخلی و باور و ایمان قلبی به "ما می‌توانیم" برای پیاده­‌سازی الگوی اقتصاد مقاومتی با همت دولتمردان و پشتوانه عظیم مردمی محقق شود.

ضمن اینکه در این مسیر پرتلاطم، مجاهدان بسیجی ثابت کرد­ه­‌اند که در راه خدمت­‌رسانی به مردم، و کمک به کارآمدی نظام، حاضرند از جان، مال و آبروی خویش هزینه کنند و اکنون در طلیعه فجر پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر آمادگی خود را برای یاری رساندن به دولت محترم جهت رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اعلام می­‌دارند.

 

 

بسیج دانشجویی استان اردبیل، ضمن گرامیداشت ایام سوگواری سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)، ایام‌الله دهه مبارک فجر را به ملت شریفایران اسلامی تهنیت گفته و از آحاد مردم بزرگوار ایران جهت شرکت باشکوه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، دعوت به عمل می آورد تا همانند گذشته حضوری پرشور و وحدت‌آفرین داشته، پیمان خویش را با امام راحل(ره)، شهیدان فجرآفرین و رهبر معظم انقلاب؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) تجدید نمایند.

انتهای پیام/