کد خبر: 5952 ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶

به مناسبت دهه فجر انجام گرفت؛

دیدار رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل با جانباز قطع نخاع

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل همزمان با ایام دهه مبارک فجر با حضور در منزل سردار ناصر دستاری از جانبازان قطع نخاعی اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران ، با آرمان های انقلاب و شهدا تجدید پیمان کرد.

دیدار رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل با جانباز قطع نخاع

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، بعد از ظهر امروز افسر روحی رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل به همراه علیرضا بنایی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل، حجت الاسلام علی نسب نماینده دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان،محسن علائی مدیر نظارت و ارزیابی، علی جعفری مدیر حراست و سالار ملکی مسئول امور فرهنگی دانشگاه پیام نور استان با حضور در منزل سردار ناصر دستاری از جانبازان قطع نخاعی یاد و خاطره ایثار و فداکاری های جانبازان دوران دفاع مقدس را گرامی داشت.

رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل  در ابتدای این دیدار ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، آسایش و امنیت موجود در کشور را مدیون مجاهدت های شهدا و جانبازان دانست و گفت: شهدا و ایثارگران از جان و آرامش خود گذشتند تا مردم در رفاه و آرامش باشند و امروز ما موظف هستیم تا از آرمان های والای آن بزرگواران پاسداری کنیم.

روحی در ادامه سخنان خود ایثارگران را مجاهدان راه حق و سرمایه های عظیم معنوی کشور دانست و گفت:دانشگاه پیام نور استان با الگو گرفتن از این عزیزان باید در مسیر جهاد علمی و فرهنگی تلاش مضاعف  کند.

انتهای پیام/