کد خبر: 5888 ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل؛

توسعه رشته‌هاي دانشگاهی در کنار کاهش وابستگي به شهريه دانشجویی از اهداف دانشگاه آزاد است

رئیس دانشگاه آزاد اردبیل يكي از اولويت هاي مهم دانشگاه را حفظ رشته‌هاي موجود و توسعه رشته‌هاي جديد عنوان کرد و گفت: تلاش می کنیم تا با برنامه ريزي‌ های واقع بين میزان وابستگي به شهريه دانشجویی را کاهش دهیم.

توسعه رشته‌هاي دانشگاهی در کنار کاهش وابستگي به شهريه دانشجویی از اهداف دانشگاه آزاد است

اسحق رسولي رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل عصر امروز در حاشیه سي و چهارمين جلسه شوراي استاني دانشگاه آزاد در خصوص افزايش درآمدهاي غير شهريه اي به خبرنگار ابصارخبر گفت: تلاش می کنیم تا با مبنا قرار دادن برنامه ريزي‌های واقع بين و دورانديش ضمن افزايش درآمدهاي غير شهريه اي، میزان وابستگي دانشگاه به شهريه دانشجویی را کاهش دهیم.

وي يكي از اولويت هاي مهم واحدهاي دانشگاهي را حفظ رشته هاي موجود و توسعه رشته هاي جديد عنوان کرد و گفت: در اين زمينه نیز تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در ادامه سخنان خود به چارت واحدهای دانشگاهی نیز اشاره کرد و گفت: چهارچوبي براي تاپ چارت ها براي كل دانشگاه آزاد اسلامي در نظر گرفته شده و ما نیز به همان صورت در استان و واحدها اجرا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه چارت واحدها بر اساس وضعيت آينده و با نگاه به شرايط موجود تنظيم شده است تصریح کرد: ساختار اداري در دراز مدت، قدرت مانور ما را تعيين مي كند پس بهتر است درست و دقيق عمل كنيم تا با مشکل مواجه نشویم

رسولی در پایان سخنان خود به بحث چابک سازی پرداخت و با بیان اینکه بیش از90 درصد هزينه های دانشگاه شامل حقوق و دستمزد پرسنل می شود گفت: اصل قضيه بحث چابك سازي است به كاهش هزينه ها باز می گردد  كه سعی می کنیم با برنامه ريزي هاي كوتاه مدت هزينه های دانشگاه را کاهش دهیم.

انتهای پیام/