کد خبر: 5847 ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴

مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان؛

برنامه‌های‌فرهنگی‌در خوابگاههای‌دانشجویی‌افزایش یابد

مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان در جمع مسئولین خوابگاه های دانشجویی دانشگاه محقق ضمن تبیین اهمیت اجرای برنامه های فرهنگی در خوابگاه های دانشجویی از مسئولین امر خواست نسبت به اجرای این امر مهم اهتمام ویژه ای کنند

برنامه‌های‌فرهنگی‌در خوابگاههای‌دانشجویی‌افزایش یابد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، بعد از ظهر امروز نشست مسئولین خوابگاه های دانشجویی دانشگاه محقق با حجت الاسلام عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق در این دانشگاه برگزار شد.

 حجت الاسلام حسنی مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان در این مراسم با ارزیابی مثبت فعالیتهای فرهنگی انجام گرفته در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه محقق از زحمات مسئولین خوابگاه ها قدردانی کرد و افزود: مسئولیت مسئولین خوابگاه های دانشجویی بسیار خطیر است چونکه بخش عظیمی از برنامه های فرهنگی دانشگاه با محوریت مشکلات موجود در خوابگاهها طرح ریزی و برگزار می شود.
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دانشجویان امروز، مدیران آینده کشور هستند، گفت: حل مشکلات علمی و فرهنگی دانشجویان وظیفۀ امروز ما است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق در پایان سخنان خود اهمیت برنامه های فرهنگی در خوابگاه های دانشجویی را متذکر شد و افزود: عدم وجود برنامه های فرهنگی سالم در خوابگاه های دانشجویی، فرصتی برای سوء استفادۀ دشمنان است.
عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق نیز در ابتدای این نشست به بیان اهمیت و امورات مربوط به مسئولین خوابگاههای دانشجویی پرداخت و گفت: اهمیت دادن به مسائل اخلاقی، عقیدتی و فرهنگی دانشجویان مهمترین وظیفۀ مسئولین خوابگاه های دانشجویی است.

در ادامه این نشست مسئولین خوابکاههای دانشجویی دانشگاه به بیان دغدغه ها و مشکلات دانشجویان پرداختند.
انتهای پیام/