سرویس: سیاسی کد خبر: 449 ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پارس آباد:

سیل خروشان یمن، لرزه بر اندام سرای سالمندان ریاض انداخته است

قبادی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پارس آباد به دنبال نفض آتش بس و ممانعت از ورود امدادگران ایران به یمن گفت: طوفان قاطعیت مردم یمن، نابودی آل سعود را به دنبال دارد.

سیل خروشان یمن، لرزه بر اندام سرای سالمندان ریاض انداخته است

سعید قبادی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پارس آباد در گفتگو با خبرنگار ابصار نیوز درحمایت ازمردم مظلوم یمن گفت : حمله وحشیانه رژیم دست نشانده و جنایتکار آل سعود به مردم بی دفاع یمن تجاوزی آشکار به ملت و کشور مستقل است که اراده کرده روی پای خود بایستد و در پرتو آموز های ناب اسلامی در برابر زیاده خواهان و اعمال آنها به پا خواسته تا کشوری با خواست مردمی بسازد.

این دانشجوی دانشگاه پیام نور ادامه داد: بی شک حمله به یمن و کشتار مردم بی گناه این کشور بخصوص زنان و کودکان، رژیم ال سعود را در کنار دژخیمانی چون رژیم غاصب صهیونیستی قرار داده است.

قبادی  با بیان اینکه رژیم سفاک سعودی و حامیانش حق دخالت در تعیین سرنوشت مردم یمن را نداشته و ندارند گفت: با یاری خداوند خاک یمن عزیز به گورستان آنها تبدیل می شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پارس آباد خاطر نشان کرد: آل سعود گویی عظمت و اقتدار و عزت مسلمین را فراموش کرده و از یاد برده  است که ما تحت لوای (الله اکبر و لا اله الا الله محمد رسول الله) عهد ظلم ستیزی بسته ایم.

وی ادامه داد: امروز روز یک صدایی و اتحاد مسلمین در برابر جنایات عظیم آل سعود در یمن است، جنایاتی بی رحمانه با حمایت سرویس های غربی و صد البته در سکوت مرگبار رسانه های جیره خوار و کذاب خبری.

 این دانشجویی دانشگاه پیام نور  حمله عربستان به یمن را ناقض مبانی حقوق بشر  دانست و گفت: بدترین قسمت این تجاوز حمله عربستان به اردوگاه آوارگان یمنی و ممانعت از کمک‌های انسان‌دوستانه ایران اسلامی به این کشور مظلوم است.

قبادی با بیان اینکه اسلام دین رحمانیت، صلح و مهربانی است گفت: تجاوزهای صورت گرفته در جهان اسلام بر اساس برنامه های آمریکا و اسرائیل در جهت ایجاد تفرقه بین مسلمانان است که در این راه عربستان سعودی که در دهه های اخیر ماهیت خصمانه ی خود را به ملت های مسلمان در عمل به وضوح نشان داده و با کشورهای مستکبر و ملحد جهانی  همبستگی خود را اعلام نموده است.

وی این تجاوز را در جهت تامین منافع آمریکا و خدمتی آشکار به رژیم صهیونیستی و گزینه های آن که درصدد تحمیل تجاوزها و جنایات بیشتری به ملت های منطقه به ویژه فلسطین هستند دانست و گفت: این تجاوز آشکار و جنایت غیرانسانی، از نگاه مصلحان جهان محکوم است و نه تنها لازم است مجامع بین المللی در برابر آن واکنش نشان داده و آنرا متوقف کنند بلکه تمامی کشورها و ملت های منطقه باید به گزینه ها و مطالبات به حق مردم یمن احترام بگذارند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پارس آباد یمنی ها نیروهای بالنده ای عنوان کرد که با پای پرهنه و ایمان راسخ محکم در برابر تجاوز سعودی ها ایستاده اند و خواهند ایستاد.

وی با اشاره به اینکه مردم یمن با تکیه بر تجارب ارتش سلاح های لازم برای مقابله با این تجاوز را یافته است افزود: امروز سیل خروشان مردم یمن لرزه بر اندام سرای سالمندان ریاض انداخته است و نیروهای مردمی در یمن با سرنگون کردن حاکمان سرسپرده شان نشان دادند که آماده دفاع از کشورشان در برابر هر تجاوزی هستند.

قبادی در پایان خاطرنشان شد: مردم انقلابی یمن همانگونه که در مدت کوتاهی شهرهای خود را آزاد کردند اکنون نیز با حمایت مردم مسلمان و آزادی خواه و بیدار جهان پیروز در برابر زیاده خواهی های آل سعود پیروز خواهند شد.

انتهای خبر/ج