کد خبر: 382 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵

به خاطر تعرض و هتک حرمت به زائران خانه خدا

حجت الاسلام سيف اله مدبر از سفر به حج انصراف داد

سرپرست نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبيلی گفت:باتوجه به حوادث پيش آمده ضمن عذر خواهی از زائران بيت الله الحرام و به جهت اعلام اعتراض، انصراف خود را از سفر عمره حج تا بازگشت حرمت به حريم حرمين شريفين اعلام می دارم.

حجت الاسلام سيف اله مدبر از سفر به حج انصراف داد

به گزارش خبرنگار ابصار نیوز، حجت الاسلام سیف اله مدبر سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیل گفت: هتک حرمت زائران خانه خدا و حاجيان مسجدالحرام و ميهمانان روضه نبوی -صل الله عليه واله و سلم که بدون ترديد قلب همه مسلمانان جهان را در تمام نقاط دنيا جريحه دار کرده است، حادثه ای بود که بيش از پيش چهره شيطانی وهابيت منحوس را که در پشت ميزبانی زائران خانه خدا مخفی شده بود بر همگان برملا کرد.

 وی ادامه داد: اينجانب به نوبه خود اين جنايت ننگين را خدمت حضرت ولی عصر (عج)، ولی امر مسلمين و همه مسلمانان دنيا تسليت عرض کرده و خواستار پيگيری مجدانه مسئولين سازمان حج و زيارت و وزارت امور خارجه برای برخورد جدی و مسئولانه با هتکاين و همه مسببين حادثه هستم.

مدبر افزود: قرار بود به عنوان روحانی کاروان در خدمت حاجيان حرم امن الهی وزائران حرم مقدس نبوی باشم ولی باتوجه به حوادث پيش آمده بدينوسيله ضمن عذر خواهی از زائران بيت الله الحرام و به جهت اعلام همدردی و اعتراض، انصراف خود را از سفر عمره حج تا بازگشت حرمت به حريم حرمين شريفين و مجازات مسببين و هتاکين را اعلام می دارم.
سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق خاطر نشان کرد:بدون ترديد وعده ی الهی حق است و روزی خواهد رسيد که بزرگ دادگستر جهان، خواهد آمد و داد مظلومين و ستم کشيدگان را از اربابان ظلم و جور خواهد ستاند. ا

انتهای خبر/ج


نظرات بازدیدکنندگان

ناشناس
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵

اقدام بجایی است.