سرویس: سیاسی کد خبر: 352 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳

میر قسمت موسوی:طرح "توقف حج عمره"به صحن بیاید تصویب می‌شود

نماینده مردم گرمی گفت: چرا باید پول‌هایمان به خزانه آل سعود ریخته شود تا آنها با این پول ها دست به جنایاتی چون تجاوز به یمن و تعرض به زائران ایرانی بزنند.

به گزارش ابصارنیوز،میرقسمت موسوی اصل در گفتگو با خبرنگار سبلانه، با محکوم کردن عمل شنیع شرطه های آل سعود در فرودگاه جده تصریح کرد: خدای متعال هم راضی نیست برای انجام یک عمل مستحب کرامت انسانی را زیر سوال برود.

 

وی ادامه داد: چرا باید با رفتن به حج عمره که یک عمل مستحبی است پول هایمان را به خزانه آل سعود بریزم، تا آنها با این پول‌ها دست به جنایاتی وحشناک در یمن بزنند و حتی حرمت و احترام زائران راهم زیر پا لگدمال کنند.

 

نماینده مردم گرمی ملت ایران را به صبوری دعوت کرد و گفت: نظر بیشتر نمایندگان مجلس این است که تا تعیین تکلیف قضیه هتک حرمت به دو جوان ایرانی رفتن به حج عمره متوقف شود.

 

وی گفت: نمایندگان مجلس طرح یک فوریتی آماده کرده‌اند که مطابق آن تا حصول اطمینان از امنیت، حرمت و احترام حجاج ایرانی حج عمره لغو شود که یقینا اگر این طرح فردا به مجلس بیاید به تصویب می رسد.

 

در صورت تصویب طرح "توقف حج عمره"در صحن مجلس با توجه به رفتارهای زشت و زننده ماموران عربستانی و بخصوص رفتارهای شنیع اخیر در برخورد با زائران ایرانی، تا تغییر رفتار دولت عربستان عمره مفرده متوقف می شود.

انتهای خبر