پربازدیدترین ها

کد خبر: 3477 ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

بسیج مکمل دولت است/ آمریکا معجزه گر نیست

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان با بیان اینکه بسیج رقیب دولت نیست بلکه مکمل و یار و یاور مسئولان است،گفت: مسئولان دولتی برای عبور از بحران های پیش رو تنها به اراده قوی و همدلی خود نیازدارند، چونکه امریکا و غرب معجزه گر نیستند.

بسیج مکمل دولت است/ آمریکا معجزه گر نیست

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، سردار جلیل بابازاده قانع فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان در جمع دانشجویان جهادگر و بسیجی  در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: بسیج به عنوان یک نیروی سازمان یافته ارزشی در هر جا که تکلیف احساس کند برای پیشرفت و توسعه کشور ورود پیدا می‌کند و از هیچ  حاشیه‌سازی نیز واهمه و هراسی ندارد چرا که در مسیر مقدس و حفظ گرانبهاترین سرمایه نظام حرکت بی‌نظیری را انجام می‌دهد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ضمن عرض تسلیت به مناسب درگذشت آیت‌الله موسوی اردبیلی و استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی افزود: استان اردبیل در غم از دست دادن دو شخصیت بزرگ معنوی و علمی به سوگ و ماتم نشسته ولی یاد و خاطره این دو شخصیت والامقام هیچگاه از ذهن مردم فراموش نخواهد شد.

 

بابازاده در ادامه سخنان خود به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی دیروز خود برای یک سال آینده کشور خط و خطوط حرکت بسیج را با اقتدار و صلابت کامل روشن کرد .

وی افزود: حضور بسیجیان در قالب اردوهای جهادی و عمرانی می‌تواند در پیشرفت و توسعه کشور  کارگشا باشد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با انتقاد از کسانیکه سپاه و بسیج را بعنوان  رقیبی برای سازمان‌ها و نهادهای دولتی معرفی می کنند، گفت: مجموعه انقلابی سپاه و بسیج  مکمل دولت و یار و همراه مردم و مسؤولان در همه ابعاد است.

بابازاده  آراستگی بسیج را به حرکت جهادی به عنوان یک کار پسندیده و ارزشی یادآور شد و گفت: این برای ما ارزشمند است که در کنار سایر نیروهای مسلح و مدیران و مسؤولان دلسوز این کشور به عنوان یک مدافع ارزشی حرکت کرده و حضور پیدا کنیم.

بابازاده یاد و خاطره شهید ناصر رسولی جمادی را گرامی داشت و گفت: بعد از گذشت 30 سال فرزند او تنها خواسته‌اش از مردم و مسؤولان را تداوم راه عزتمندانه شهدا عنوان می کند که همه باید به وجود چنین فرزندان آگاه، بصیر افتخار کنیم.

وی با بیان اینکه اینکه عده‌ای در داخل احساس می‌کنند که با دلبسته بودن به چهره خون‌آلود آمریکا و غرب می‌توانند در نجات این کشور دست به کار معجزه‌آسایی بزنند، افزود: به چنین افرادی توصیه می‌کنیم تا تجربه کشورهای همسایه را همچون آیینه عبرت پیش‌ روی خود قرار دهند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از اختصاص 25 میلیارد تومان به طرحهای اقتصاد مقاومتی در استان اردبیل خبر داد و گفت: با وجود اینکه این اعتبار کم بود، ولی خوشبختانه توانسیتم گام بزرگی در عمران و آبادانی استان اردبیل و محرومیت‌زدایی مناطق محروم این استان برداریم.

سردار بابازاده تصریح کرد: امروزه دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف درصدد تضعیف جامعه هستند که در این زمینه مردم اردبیل هوشیار بوده و تمامی توطئه‌های دشمنان را به یاس و نا امیدی تبدیل کرده‌اند.

وی برگزاری اردوی راهیان نور توسط سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل را یادآور شد و گفت:  اردوهای جهادی با هدف آشنایی دانش‌آموزان و دانشجویان با فرهنگ ایثار وشهادت است که این یک امر ضروری و مهم محسوب می‌شود.

انتهای پیام/