پربازدیدترین ها

کد خبر: 2246 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳

با حضور همرزم سردار شهید حسین همدانی

«مهمانی ستاره ها» در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

مهمانی ستاره ها در تحلیل از مقام سردار شهید" حسین همدانی" مدافع حرم و شهید" حسین اجاقی"از شهدای دانش آموز اردبیل به همت گروه ستاره های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

«مهمانی ستاره ها» در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز, عصر چهارشنبه «مهمانی ستاره ها» در تحلیل از مقام سردار شهید "حسین همدانی" مدافع حرم و شهید "حسین اجاقی" از شهدای دانش آموز اردبیل با حضور سردار صدقی همرزم سردار همدانی به همت گروه ستاره های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج دانشگاه محقق اردبیلی در سالن شهید خودسیانی این دانشگاه  برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیف اله مدبر مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در این همایش به سخنان برخی افراد که سعی دارند در جامعه القا کنند ائمه اطهار(ع) قابل الگو برداری نیستند، اشاره کرد و گفت: خداوند متعال ائمه اطهار (ع) را برای همه مردم بعنوان سرمشق و نمونه معرفی کره تا مردم با الگو برداری از لحظات زندگی حضرات معصومین(ع) به سعادت و خوشبختی در دو جهان دست پیدا کنند.

 

شهدا تابلوهایی برای رسیدن به مقصد هستند

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در ادامه سخنان خود به بیان معانی واژه " شهید" پرداخت و گفت: یکی از معنای شهید، آینه است که کمتر به آن توجه شده است.

مدبر، با بیان اینکه شهید، شعائرالله است، افزود: شهدا تابلوهایی برای رسیدن به مقصد هستند که باید با استفاده از این تابلوها راه درست را در پیش گرفت و گرنه انسان مسیر خود را گم می کند.

سردار مهدی صدیقی همرزم سردار شهید حسین همدانی پس از بیان خاطراتی از سردار شهید حسین همدانی گفت: شهدا  تنها راست قامتانی بودند که در قرن اخیر از انقلاب اسلامی دفاع کردند.

 

هدف رزمندگان اسلام حفظ انقلاب اسلامی و بندگی خدا است

وی با بیان اینکه بسیاری از رزمندگان اسلام تا مرحله شهادت نیز پیش رفتند افزود: شهادت هدف نیست بلکه هدف حفظ انقلاب اسلامی و بندگی خدا است.

بریدن کیک تولد ستاره توسط سردار صدقی میهمان ویژه همایش و تجلیل از مقام شامخ مدافع حرم سردار شهید حسین همدانی و شهید حسین اجاقی از شهدای دانش آموز اردبیلی و قرعه کشی مشهد مقدس از جمله برنامه های مهمانی ستاره ها در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی بود.

انتهای پیام