کد خبر: 1674 ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳

با سخنرانی علی مطهری

همایش "دانشجو و سیاست" برگزار می شود

همایش" تقابل یا تعامل،دانشجو و سیاست" با سخنرانی علی مطهری نماینده مجلس در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.

همایش "دانشجو و سیاست" برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز،همایش" تقابل یا تعامل،دانشجو و سیاست" به همت انجمن اسلامی امید دانشگاه محقق اردبیلی با سخنرانی علی مطهری نماینده مجلس  25 آذر ماه در سالن خودسیانی این دانشگاه برگزار می شود.

علی مطهری ( متولد۱۳۳۶)، نمایندۀ تهران در دوره‌های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی است. او سومین فرزند علامه شهید مرتضی مطهری  و برادرزن علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی است.

مطهری در رشته مهندسی مکانیک در دانشگاه تبریز پذیرفته شد،بعد از شهادت پدر به دانشگاه علم و صنعت انتقال رشته داد و در نهایت با انکه بیش از نیمی از واحد های درسی را گذرانده بود، در امتحان مجدد کنکور شرکت کرد و در رشته فلسفه و کلام دانشکده الهیات دانشگاه تهران پذیرفته شد و تا اخذ درجه دکتری در این دانشگاه ادامه تحصیل داد.

تدوین و تنظیم آثار چاپ‌نشده و به‌طورکلی نظارت بر نشر آثار شهید مطهری، مدیریت علمی انتشارات صدرا (مرکز نشر آثار مطهری) ،عضویت در هیأت مدیره «بنیاد علمی فرهنگی استاد شهید مطهری» و چندین دوره نمایندگی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از جمله مسئولیت های علمی و اجرایی وی است.

علی مطهری از چهره‌های شاخص اصولگرایان و مخالفان جدی اصلاح طلبان بود که به مجلس راه یافت.صلاحیت علی مطهری برای نامزدی در انتخابات رد شد اما در پی رایزنیها و تجدیدنظرخواهیها، شورای نگهبان رأی به صلاحیت وی برای ورود به رقابتهای انتخاباتی داد.

وی از نمایندگان فعال مجلس هشتم بوده و در استیضاح علی کردان،وزیر کشور دولت نهم به همراه احمد توکلی نقش مهمی را بر عهده داشت. 

علی مطهری اخیرا با ایجاد شبهاتی در خصوص فتنه 88 خواستار آزادی سران فتنه در انزار عمومی  شده که این امر موجب ایجاد تنش هایی در جامعه شده است.

این سخنان در حالی مطرح می شود که بارها بر رد این سخنان تکراری و سیاسی کارانه علی مطهری پاسخ‌های مختلفی ابراز شده است و علاوه بر اعتراف صریح مجرمان اغتشاشات میدانی سال 88، اسناد غیرقابل انکاری از دخالت دستگاه های اطلاعاتی و رسانه‌های بیگانه در فتنه 88 موجود بوده که بخشی از آن تاکنون رسانه ای شده است.

 

همایش"تقابل یا تعامل،دانشجو و سیاست" به همت انجمن اسلامی امید دانشگاه محقق اردبیلی با سخنرانی علی مطهری نماینده مجلس ساعات 14 روز چهارشنبه 25 آذر ماه در سالن خودسیانی دانشگاه  محقق اردبیلی برگزار می شود.

انتهای پیام/