پربازدیدترین ها

کد خبر: 1598 ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷

رئیس دانشگاه الزهرا(س):

هدف دانشگاه الزهرا (س)،معرفی زن ایرانی بعنوان الگوی برتر به جهان است

رئیس دانشگاه الزهرا گفت: در حال حاضر دانشگاه الزهرا با داشتن بیش از 10 هزار دانشجوی دختر بعنوان بزرگترین دانشگاه خاص دختران در صدد معرفی زن ایرانی بعنوان الگوی برتر به جهان است.

هدف دانشگاه الزهرا (س)،معرفی زن ایرانی بعنوان الگوی برتر به جهان است

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، انسیه خزعلی رئیس دانشگاه الزهرا(س)پیش از ظهر امروز در نشست همفکری 6 دانشگاه ایران با اتحادیه دانشگاه‌های قفقاز در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه دانشگاه‌های ایران در دنیا مطرح  و شناخته شده نیستند گفت:متأسفانه دانشگاههای ایران نتوانستند توانمندی‌های خود را به صورت منطقه‌ای و بین المللی مطرح کنند و این موضوع در رابطه با فعالیت زنان و دانشجویان زن در کشور بیشتر دیده می‌شود.

رئیس دانشگاه الزهرا(س) تهران با بیان اینکه بیش از 60 درصد قبولی دانشگاه‌های کشور را زنان تشکیل می‌دهند گفت: اکثریت کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه الزهرا را بانوان تشکیل می‌دهند که خوشبختانه این دانشگاه تونسته است توانمندی‌های زنان کشور را توسعه دهد.

 

توسعه مطالعات زنان در کشورهای منطقه یکی از اهداف فرا دانشگاهی، دانشگاه الزهرا(س) است

خزعلی یکی از اهداف ویژه دانشگاه الزهرا را گسترش فعالیت‌های منطقه ای این دانشگاه عنوان کرد و افزود: دانشجویان زن منطقه باید بتوانند از مطالعات و تجربیات علمی این دانشگاه بهره کافی را ببرند.

وی با بیان اینکه دانشگاه الزهرا یک شعبه با گرایش کارشناسی ارشد و دکتری در شهرستان ارومیه دارد  گفت: در صدد هستیم از این طریق، فعالیت‌ها و همایش‌های بین المللی در زمینه های ورزشی و مطالعات زنان در دانشگاه‌های منطقه برگزار شود.

انتهای پیام/