نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 10093 ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی اردبیل خبر داد:

بیمه اجباری 125 هزار کارگر در اردبیل

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی اردبیل به وضعیت کار و کارگر اشاره کرد و گفت: امروز 125 هزار کارگر در اردبیل تحت پوشش بیمه هستند.

بیمه اجباری 125 هزار کارگر در اردبیل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ابصارخبر»، مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی اردبیل ظهر امروز در دیدار جمعی از کارگران و کارفرمایان بسیجی با آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل که به مناسبت هفته کار و کارگر در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد به تبیین وضعیت کار و اشتغال استان اردبیل پرداخت و گفت: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی کارگران سربازان و کارفرمایان فرماندهان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند.

وی به نقش کار و تولید در برهه فعلی اشاره کرد و گفت: امروز 125 هزار کارگر در سراسر استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری بوده و محدودیت‌ها و مشکلات در این‌خصوص به حداقل رسیده است.

مدیرکل کار رفاه و امور اجتماعی استان اردبیل به شیطنت‌های آمریکا در خصوص کار و تولید در ایران پرداخت و گفت: امروز کارگران و کارفرمایان با تمام وجود هم قسم شده‌اند تا با نقش آفرینی در چرخه تولید تا مصرف ضمن خنثی کردن تحریم‌های دشمنان با مودت و همدلی چرخ‌های تولید در کشور را به حرکت درآورده و با رونق تولید موجب پیشرفت اقتصادی روز افزون شوند.

وی شرط موفقیت در چرخه تولید تا مصرف را استمرار آن در طول سالیان متمادی عنوان کرد و گفت: همه باید آنچه در توان دارند برای پیشرفت و تعالی کشور انجام دهند.

 

 

انتهای خبر/ ج