کد خبر: 1004 ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸

معاون دفاتر روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان:

استکبار بداند، نسل جوانان انقلابی ایران چندین برابر قویتر از نسل دفاع مقدس است

معاون روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت:نابودی اسرائیل و رژیم جعلی صهیونیستی آرزوی قلبی هر انسان آزاده ای است، ما لحظه شماری می کنیم تا مولایمان اجازه جهاد دهد.

استکبار بداند، نسل جوانان انقلابی ایران چندین برابر قویتر از نسل دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز: در آستانه توافق نهایی تیم مذاکره کننده با گروه 1+5 قرار داریم. به همین مناسبت با رسول نقی زاده دانشجوی دانشگاه محقق اردبیلی و معاونت دفاتر روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به گفتگو نشستیم تا نظرشان بعنوان مسئول یک تشکل دانشجویی در اینخصوص جویا شویم.

 

ابصارنیوز: نظرتان در خصوص مذاکرات چیست؟

نقی زاده: ما کاملا حامی تیم مذاکره کننده مان هستیم زیرا به خطوط قرمز رهبری و نظام توجه کامل دارند و با توجه به خطوط قرمز و مصالح کلی نظام با طرف مقابل به مبارزه ی دیپلماتیک مشغولند.این حمایت تا زمانی که به خطوط قرمز توجه شود خدشه ناپذیر خواهد بود اما در این میان نباید از رفتارهای مشکوک طرف مقابل غافل شویم.

 

ابصارنیوز: منظورتان از رفتارهای مشکوک دقیقا چیست؟

 نقی زاده: اینکه وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) چهره ی جنگ طلبانه،غیر انسانی و وحشیانه ی دشمنان ما را بی روتوش در مقابل دیدگان ملت آزاده جهان می گذارد از نعمات الهی است.البته جالب تر اینکه این تهدید در سالروز حمله وحشیانه ی ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایرانی انجام می گیرد.گزافه گویی جدید پنتاگون و بلوف آن در خصوص در نظر داشتن گزینه نظامی در برابر ایران حتی در صورت توافق 1+5 با ایران مطمئنا از جانب مسئولین ما بی پاسخ نخواهد ماند. لکن ما به عنوان دانشجویان متعهد و ولایی نیز وظیفه داریم از جایگاه خودمان این یاوه گویی ها را بی پاسخ نگذاریم.

 

ابصارنیوز: پاسخ شما به عنوان فعال دانشجویی به پنتاگون چیست؟

نقی زاده: دولت آمریکا بداند که نسل جوانان انقلابی در ایران هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی چندین برابر دوران دفاع مقدس و جنگ ظالمانه و بیرحمانه تحمیلی شده و ما منتظر لحظه ای هستیم که مولایمان فرمان جهاد دهد تا مستکبران را سر جای خویش بنشانیم.نابودی اسرائیل و رژیم جعلی صهیونیستی آرزوی قلبی هر انسان آزاده ای است.همه زور گویان عالم بدانند ما از گزینه نظامی استقبال می کنیم ولی شریعت مقدس اسلام به ما اجازه تجاوز نمی دهد لکن بر اساس همین شریعت دفاع را امری واجب و مقدس می دانیم.ما هیچ گاه جنگی را شروع نخواهیم کرد زیرا اسلام واقعی یعنی صلح،عدالت،آشتی و دوستی و دفاع از مظلوم در برابر ظالم!

البته همان طور که می دانید تکفیری ها و داعش به نام اسلام انسان های بیگناه را قلع و قمع می کنند؟ اسلام قلابی و داعشی که توسط صهیونیسم کودک کش حمایت می گردد هیچ گاه نخواهد توانست به اصل اسلام و رحمانیت آن خدشه وارد کند و مسلمانان را از مسیر نوع دوستی،صلح و برادری و برابری منحرف نماید.

 

ابصارنیوز: در خصوص تحولات یمن که آن را هم جنگ بین مسلمانان تعبیر می کنند چه نظری دارید؟

نقی زاده: الحمدلله و با لطف و عنایت ویژه امام زمان چهره ضد انسانی و ضد اسلامی جیره خوارانی که خود را خادمین حرمین شریفین می نامیدند بیش از پیش برای همه آشکار شده است.عربستان و پادشاه مجنونش با حمله به مسلمانان یمن که با حمایت صهیونیسم کودک کش و سایر دولت های استعمارگر صورت می گیرد وارد بازی دو سر باخت در منطقه شده اند و با دست خود نابودی حکومت طاغوتی شان را کلید زده اند.راهی بی بازگشت که همواره آنها را به سوی اضمحلال پیش خواهد برد.

 

ابصار نیوز: در پایان اگر سخن ناگفته ای مانده بیان کنید؟

نقی زاده:این وعده الهی است که حق بر باطل پیروز خواهد گردید .در ماه مبارک رمضان دعای فرج مولایمان را داریم تا انشاالله با ظهورشان صلح و دوستی در دنیا برقرار گردد و جنگ و خون ریزی پایان یابد.

 

                                                                                 با تشکر از وقتی که در اختیار ما قرار دادید