نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 10034 ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹

رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان اردبیل خبر داد:

تمدید مهلت ثبت‌نام کارشناسی در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی

مهلت ثبت‌نام در دوره‌های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت‌نام کارشناسی در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی

به گزارش ابصارخبر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل، دکتر تورج حسن زاده رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل با اعلام این خبر اظهار داشت: با عنایت به هماهنگی‌های به عمل آمده و به منظور مساعدت با آن دسته از متقاضیانی که به هر دلیل موفق به ثبت‌نام در پذیرش دوره‌های مذکور نشده‌اند، مهلت ثبت‌نام داوطلبان دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش علمی کاربردی بهمن‌ماه سال 1402 تا ساعت 24 روز سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه تمدید شد.

دکتر حسن زاده افزود: باتوجه به اینکه مهلت مذکور آخرین فرصت برای ثبت نام متقاضیان است و قابل تمدید نمی‌باشد لذا ضروری است داوطلبان در مهلت مقرر با مراجعه به پرتال اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org ، پس از مطالعه اطلاعیه‌های ثبت‌نام دوره‌های مذکور در بهمن‌ماه 1402، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

وی یادآورشد: آن دسته از داوطلبانی که قبلا نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل در مهلت تمدید شده نسبت به مشاهده و ویرایش موارد قابل اصلاح و کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند.

رئیس واحد استانی اردبیل در خاتمه گفت: دوره های کاردانی نیز در حال ثبت نام بوده وخبر تمدید آن نیز متعاقباً به اطلاع علاقمندان عزیز خواهدرسید.