نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 10220 ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵

رئیس کل دادگستری استان اردبیل خبر داد:

نظارت ۴هزار و ۵۰۰ ناظر در انتخابات

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: به کلیه هم استانی‌های عزیز توصیه می‌شود نتایج انتخابات را فقط از طریق داده‌های وزارت کشور که توسط مراجع رسمی اعلام می‌شود، دنبال کنند.

نظارت ۴هزار و ۵۰۰ ناظر در انتخابات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر، حجت الاسلام حسین کثیرلو امشب با حضور در ستاد انتخابات استان اردبیل، اظهار کرد: به کلیه هم استانی‌های عزیز توصیه می‌شود نتایج انتخابات را فقط از طریق داده‌های وزارت کشور که توسط مراجع رسمی اعلام می‌شود، دنبال کنند.

وی افزود: هرگونه اعلام نتایج غیررسمی زود هنگام در فضای مجازی جرم بوده و فضای مجازی استان به شکل کامل تحت رصد عوامل قضایی قرار دارد و با هرگونه تشویش اذهان عمومی در این زمینه برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل ضمن تبریک و قدردانی از مردم همیشه در صحنه اردبیل بابت مشارکت کم نظیرشان در انتخابات، بیان کرد: مردم عزیز حضور در پای صندوق‌های رای را به دقایق پایانی موکول نکنند و هرچه سریع‌تر به نزدیک‌ترین شعب اخذ رای مراجعه کنند.

حجت الاسلام کثیرلو اذعان کرد: ۴ هزار و ۵۰۰ نفر ناظر در قالب هیات نظارت استان بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند و همچنین ۶۲ نفر از همکاران قضایی امر نظارت بر روند برگزاری سالم انتخابات را پیگیری می‌کنند و مطابق گزارشات واصله شاهد برگزاری انتخابات سالم و مطلوب در سطح استان هستیم.

 

انتهای خبر/ج