نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سیاسی کد خبر: 10155 ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹

یادداشت؛

موشک‌هایی که از تاریخ گذشتند؛ تفعل به قرآن در شبِ «وعده صادق»

آن شبِ به یادماندنی در بیست و ششم فروردین 1403، وقتی ماه نورش را به جای خورشید از نورِ موشک‌ها گرفت و ستارگان به انتهای درخشیدن رسیدند تا همچنان موشک‌ها بتابند بر آسمانِ شب.

موشک‌هایی که از تاریخ گذشتند؛ تفعل به قرآن در شبِ «وعده صادق»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر»،محمدحسین حسین‌پور  فعال فرهنگی و اجتماعی اردبیل  در یادداشت خود به  امید پافرینی در جامعه پرداخت و نوشت:«وعده صادق» به دو دلیل به این نام معروف شد، نخست وعده‌ای که برای انتقام در زمان و مکان مناسب باید داده می‎شد و دوم، تفعلی که به قرآن زده شد و همین نامِ شگفت‌انگیز بر این عملیاتِ موفق نگاشته شد.

سردار سیدقاسم قریشی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین، در بخشی از سخنانش در اختتامیه جام رسانه‌ای به عملیات «وعده صادق» اشاره کرد و دل را تا آن روز به خصوص بُرد. شبی که موشک‌ها از تاریخ گذشتند و به سر سر ظالمین زمان فرود آمدند!

چه خوش سیما موشک‌هایی که از بین‌الحرمین تا قدس گریستند تا دلِ کودکانِ زیرِ آوار مانده یا مجروحانِ در بیمارستان ماده یا مادرانِ آواره، شاد شود.

آن شبِ به یادماندنی در بیست و ششم فروردین 1403، وقتی ماه نورش را به جای خورشید از نورِ موشک‌ها گرفت و ستارگان به انتهای درخشیدن رسیدند تا همچنان موشک‌ها... بتابند بر آسمانِ شب.

تا وقتی پس از ساعت‌ها پرواز در آسمان، به زمین رسیدند و شادمانی را تقدیم مستضعفانِ عالم کردند که در زیرِ چنگالِ استکبار و استعمار نفس می‎کشند و «وعده صادق» آنچه قرآن وعده کرده بود در رسیدنِ به حق و حقیقت در جهانِ نابرابری، به اثبات رساند.

پرده کنار رفت و جهان آنچه نادیدنی بود از قدرت و عظمت ایران اسلامی را مشاهده کرد و دل‌ها به شادمانی «وعده صادق» به حرکت درآمدند.

حال به قول مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) زمان بزن در رو به پایان رسیده و ایرانِ قدرتمند همچون موشک‌های نقطه‌زنش... می‎درخشد.

 

انتهای پیام