سرویس: سیاسی کد خبر: 10153 ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹

گزارش رویداد ملی جام رسانه امید؛

جهاد خدمت توأم با تبیین امیدآفرین است

امید آفرینی از مسیر انتقاد رد می شود خشت اول ایجاد اطمینان است و در این میان مردم ذاتا دوست دارند اخبار خوب بشنوند و همواره به دنبال اخبار خوب و امیدوار کننده هستند.

جهاد خدمت توأم با تبیین امیدآفرین است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر»، بحث امید آفرینی یکی از کلیدی ترین مطالبات رهبری و یکی از نیازهای کشور است . مردم ذاتا دوست دارند اخبار خوب بشنوند و همواره به دنبال اخبار خوب و امیدوار کننده هستند.

امید آفرینی از مسیر انتقاد رد می شود خشت اول ایجاد اطمینان است بنابراین انتقاد جزو امیدآفرینی است انتقادی که سازنده باشد متاسفانه برخی از انتقادات همراه تخریب است که مورد قبول امیدآفرینی نیست بلکه انتقاد همراه با راهکار باشد امیدآفرینی هم صورت خواهد گرفت.

سردار قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در مرحله نهاییاولین رویداد جام رسانه ای امید به تبیین کارکرد جهاد خدمت و جهاد تبیین در امر امید آفرینی در جامعه پرداخت و گفت: رسانه ستون فقرات جها تبیین و دریای امیدآفرینی در جامعه است.

وی به جنگ شناختی و نرم دشمنان اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه افسران جنگ نرم هستند و می توانند با جهاد تبیین خود ضمن خنثی کردن توطئه های دشمنان با افشای حقایق و انتشار حقایق پیشرفت های کشور در جامعه امیدآفرینی کنند‌.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به گفتمان انقلاب اسلامی اشاره کزد و گفت:گفتمان انقلاب اسلامی ضمن مقابله با گفتمان های غرب لیبرال دموکراسی، نظام مارکسیسم و نهیلیسم به گفتمان رایج در جهاندتبدیل شده و نوید بخش آزادی مستضعفان جهان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مقایسه دوران ستم شاهی با برهه فعلی پرداخت و گفت: ایران پیش از انقلاب در اوج وابستگی به غرب بود در حالیکه ایران بعد از انقلاب در این ۴۶ سال ضمن جبران عقب ماندگی های در برخی حوزه ها قله ها را فتح و در برخی نیز به پیشرفت های قابل توجه دست یافته است.

 

 

انتهای خبر/ ج