پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های اردبیل:

کج اندیشی سیاستمداران فرانسه، بیانگر استیصال دولت خودکامه این کشور است

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان گفت: دولت فرانسه و سیاستمداران آن با رفتارهای کودکانه خود هرگز نخواهند توانست جلوی پیشروی و توسعه اسلام ناب محمدی را در جهان بگیرند.

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل ظهر امروز در تجمع استکبارستیزی دانشگاهیان این دانشگاه با بیان اینکه باردیگر دشمنان اسلام و قرآن و اهل بیت علیهم السلام به ساحت قدسی نبی مکرم اسلام(ص) بی حرمتی کرد  گفت: پیامبر عظیم الشان اسلام این بی حرمتی ها از سوی دشمنان اسلام و کافران است و مورد قبول هیچ ادیانی نیست.

وی با بیان اینکه ما مسلمانان به هیچ دینی تا بحال بی حرمتی نکردیم، خاطرنشان کرد: ما پیامبران همه ادیان الهی را پذیرفته ایم ولی معتقدیم حضرت محمد(ص) خاتم النبیا است و دین اسلام کامل ترین دین الهی است.

حجت الاسلام حسنی با اشاره به این دشمنی ها تاکید کرد: دولت فرانسه و سیاستمداران آن بدانند، توسعه اسلام ناب محمدی را بزرگان شما نیز نتوانستند مانعی ایجاد کنند چه برسد به رفتار های کودکانه و کج اندیشی شما!

وی خطاب به دانشگاهیان گفت: ما خداوند متعال را شاکریم که امروز دشمنان اسلام به ستوه آمده و بعد از به کارگیری تمام تلاش خود در زمینه های مختلف، امروز به توهین و اهانت دست میبرد که این نشان از گم کردن خودشان و به معنای واقعی کلمه نزدیکی به تحقق وعده الهی است.

گفتنی است دانشگاهیان در ادامه تجمع با قرائت بیانیه ای انزجار خود را از این رفتار خبیثانه اعلام نموده و محکوم کردند.

 

انتهای پیام/ج