پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل خبرداد؛

دانش آموزان نیازمند در استان اردبیل حمایت می شوند

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از اجرای پویش نذر هوشمند در استان اردبیل خبرداد و گفت: این طرح با هدف تامین تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند در قالب نهضت کمک مومنانه در هفته بسیج دانش آموزی برگزار خواهد شد.

به گزارش ابصارخبر، سرهنگ پاسدار شکر عبدی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی اجرای پویش نذر هوشمند در اردبیل، گفت: پویش نذر هوشمند با هدف تامین تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند در قالب نهضت کمک مومنانه از ۷ آبان ماه مصادف با هفته بسیج دانش آموزی در استان شروع و در طول مرحله سوم نهضت کمک مومنانه در استان تداوم خواهد داشت.

وی  افزود: پویش نذر هوشمند با مشارکت خیرین و مردم نوعدوست و با محوریت بسیج دانش آموزی و بسیح سازندگی و همکاری بسیج فرهنگیان، آموزش و پرورش استان،نهادها و دستگاه های ذیربط برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد:در پویش نذر هوشمند،خیرین و مردم نوعدوست از طریق کمک های نقدی یا اهدای تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان نیازمند استان کمک می کنند. 

عبدی با دعوت از عموم مردم خیر و دستگاه های ذیربط برای مشارکت در پویش نذر هوشمند،افزود:کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده در اسرع وقت در اختیار دانش آموزان نیازمند شناسایی شده در سطح استان اردبیل قرار می گیرد.

وی با اشاره به نحوه مشارکت مردم خیر و نوعدوست استان،گفت: مردم خیر استان می توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۳۸۱۰۳۵۱۱۵۰۱۸۱۸۱ یا شماره کارت مجازی ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۳۹۱۲۵ به‌نام «جذب و هدایت کمک‌های مردمی» در نزد شعب بانک انصار استان پرداخت کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: مردم خیر استان برای اهدای تبلت و گوشی در قالب پویش نذر هوشمند برای دانش آموزان نیازمند نیز می توانند به حوزه های بسیج دانش آموزی،بسیج فرهنگیان و دفاتر بسیج سازندگی در سراسر استان مراجعه کرده و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

عبدی با قدرانی از مشارکت آحاد و اقشار مختلف مردم استان در نهضت کمک مومنانه،تصریح کرد:مردم خیر و دستگاه های ذیربط استان با مشارکت در پویش نذر هوشمند نیز زمینه تحصیل برای دانش آموزان نیازمند را فراهم می کنند.

انتهای پیام/ج