پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل خبرداد؛

کسب 4 عنوان برتر بسیج دانشجویی در جشنواره مالک اشتر / عنوان موفق ترین رده ، برترین حوزه و برترین پایگاه مقاومت اقشار بسیج

پرزور مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل از کسب عنوان موفق ترین رده در اقشار بسیج توسط ناحیه بسیج دانشجویی خبرداد و گفت: در این جشنواره حوزه های بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی و دانشگاه آزاد نیز به عنوان موفق ترین حوزه ها در بین اقشار بسیج معرفی شدند.

به گزارش ابصارخبر، پرزور مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل  از کسب عنوان موفق ترین رده در اقشار بسیج توسط ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل خبرداد و گفت: در این جشنواره حوزه های بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی و دانشگاه آزاد نیز به عنوان موفق ترین حوزه ها  و پایگاه مقاومت دانشگاه فرهنگیان اردبیل نیز به عناون موفق تریت پایگاه مقاومت در بین اقشار بسیج  سپاه حضرت عباس(ع)معرفی و تجلیل شدند.

سردار جلیل بابازاده، در مراسم تجلیل از فرماندهان و رده‌های برتر سپاه و بسیج استان اردبیل اظهار کرد: این جشنواره در راستای تجلیل از زحمات و تلاش‌های یکساله بسیجیانی است که در راستای انجام ماموریت‌های ابلاغی مختلف سپاه و بسیج همت مضاعف و تلاش بی وقفه انجام داده‌اند.

وی افزود: جشنواره مالک اشتر یک فرصت بی‌بدیل و در واقع بهانه‌ای برای قدردانی از سیره عملی مالک اشتر به عنوان یار باوفای امام علی(ع) و موقعیتی است که به مرور سیره عملی ایشان بپردازیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامه به ۲۵ ویژگی شاخص شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و بیان داشت: مالک اشتر زمانه، نابغه نظامی بود، در میدان دفاع مقدس، در میدان مبارزه با اشرار مسلح و در عرصه برون مرزی و مبارزه با کفار نیز این سردار سرافراز اسلام سرآمد بود.

بابازاده بیان داشت: در بسیج همه الگو هستند اما هدف از برگزاری جشنواره مالک اشتر شناسایی و معرفی واحدهای برتر و اجرای شیوه‌های خلاق در رده‌های مختلف بسیج است.

 

سردار کریمیان، دبیر کنگره بزرگداشت شهدای اردبیل نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: آن چیزی که مالک اشتر را شخصیتی ممتاز در تاریخ اسلام معرفی کرد، ولایت‌پذیری، علی مداری، سیاستمداری، کاردانی در امور، شجاعت و بصیرت انقلابی ایشان بود و بسیجیان باید از مالک اشتر به عنوان اسوه ولایتمداری، بصیرت، شجاعت و خیرخواهی الگو بگیرند.

وی اضافه کرد: امروز دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم روی آورده و به همین جهت باید برای مقابله با این توطئه‌های نرم دشمنان طرح راهبردی و تاکتیک مناسب داشته باشیم.

کریمیان گفت: جایگاه بسیج و سپاه مانند خورشید درخشانی است که همه می‌بینند و نیازی به بیان ندارد؛ در جبهه های فرهنگی، عقیدتی، نظامی،‌ سیاسی و اقتصادی و در همه عرصه‌ها، ‌نقش پررنگ و جلوه‌گر بسیج و سپاه را می بینیم.

 

گفتنی است؛ این جشنواره با معرفی و اهدای لوح سپاس به برترین رده‌های بسیج و سپاه استان به کار خود پایان داد.