پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
با راه اندازی طوفان توییتری انجام گرفت؛

آغاز موج جدید واکنش های مردمی به ابطال معامله کشت و صنعت مغان+عکس

جمعی از فعالان فضای مجازی اردبیل با راه اندازی طوفان توییتری خواستار ورود مجمع نمایندگان استان اربیل به پرونده کشت و صنعت مغان شده و اعلام داشتند؛ اصل ۴۴ در مورد پرونده کشت و صنعت مغان به درستی اجرا نشده و این معامله به دلیل غارت بیت المال باید ابطال شود.

به گزارش ابصارخبر، جمعی از فعالان فضای مجازی اردبیل با راه اندازی طوفان توییتری خواستار ورود مجمع نمایندگان استان اربیل به پرونده کشت و صنعت مغان شده و اعلام داشتند؛ اصل ۴۴ در مورد پرونده کشت و صنعت مغان به درستی اجرا نشده و این معامله به دلیل غارت بیت المال باید ابطال شود.

میلاد بیغاله دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار سبلان ما با بیان اینکه جمعی از اعضای شورای تبین مواضع برای بررسی میدانی و فعالیت های کشت و صنعت مغان چندی پیش به پارس آباد مغان سفر کرده بودند، گفت: در بازدید از مجموعه کشت و صنعت و مشاهده عینی وضعیت مجموعه پای صحبت های مردم منطقه نیز نشستیم وبرای تیم بازدید کننده مسجل شد که این مجموعه عظیمبه قیمت بسیار ناچیز واگذار شده است.

وی با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد ثروت ملی مردم منطقه به غارت رفته و به تامین کننده مواد اولیه شرکتی دیگر تبدیل شود از مجمع نمایندگان استان خواست با ورود به پرونده کشت و صنعت مغان از تضییع حقوق استانو ثروت ملی منطقه جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ج