پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳

درخشش شاعران اردبیلی در کنگره شعر محرم

مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان استان اردبیل از انتخاب 5 شاعر اردبیلی در نخستین کنگره شعر محرم خبرداد و گفت: در مراسم اختتامیه این کنگره که در تبریز برگزار شد در مجموع از 30 شاعر برتر شمالغرب کشور تجلیل شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، سیدسعید اطهر نیاری مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان استان اردبیل از درخشش شاعران اردبیلی در نخستین کنگره شعر محرم شمالغرب کشور خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه این کنگره 11 و 12 مهر ماه در تبریز برگزار شد.

وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه کنگره شعر محرم، با حضور شاعران استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل در تبریز برگزار شد، قدیر ایمان زاده فرد(قادر) و شبنم فرضی زاده از شهرستان اردبیل، الیاس شیرعلیزاده از خلخال، روزبه صمدی (نیر اوغلو) از نیر و مجید حقی از گرمی مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند. 
اطهر نیاری گفت: در این مراسم استاد عسگر شاهی اردبیلی که در این مراسم به عنوان مهمان ویژه حضور داشت به ایراد سخن و خوانش شعر پرداخت و  همچنین از استاد میرعلی عابدیان(شاهد)؛ به عنوان پیشکسوت شعر استان اردبیل تجلیل انجام شد.
 
شعر خوانی در محضر امام جمعه محبوب و محترم آذربایجان شرقی و حسینیه گلزار شهدای تبریز بخش های دیگر کنگره بود که شاعران اردبیلی با خوانش اشعار زیبای آیینی و دفاع مقدس بر رونق این کنگره ارزشی افزودند.
 
انتهای پیام/ج