پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در اردبیل

جنبش جلیقه زردهای فرانسه به تاسی از انقلاب اسلامی بود/ شاهرگ اقتصادی دنیا در اختیار ایران است

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در اردبیل با بیان اینکه از بین۱۳ نقطه راهبری حهان، دو نقطه مهم و راهبردی در اختیار جمهوری اسلامی ایران است، گفت: در دوره جدیدی که بسیج آغاز کرده با الگوی برآمده از انقلاب اسلامی در راستای توسعه کشور گام برخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در مجمع بسیج استان اردبیل به مولفه های مردم سالاری دینی اشاره کرد و گفت: امروز دموکراسی و لیبرال دمکراسی کاملا به بن بست رسیده و در مقابل مردم سالاری دینی الگوی ناب در جهان است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی تمام مولفه های قدرت های جهانی را در اختیار دارد و از لحاظ تکنولوژی دفاعی، جزو کشورهای قدرتمند دنیا است، خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته هواپیمای بدون سرنشین که تنها دو فروند در دنیا وجود دارد به دست سپاه قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی سرنگون شد که این خود گویای یکی از قدرت های مثال زدنی نظام بود.

سردار سلیمانی با بیان اینکه دشمن در مقابل قدرت فرهنگی نظام زانو زده است، گفت: فرهنگ این ملت، فرهنگ عاشورایی است، همان فرهنگی که باعث پیروزی جنگ تحمیلی شد و در مناطق مختلف از جمله خاورمیانه تاثیرات خود را به خوبی نشان داد.

وی به تشییع پیکر مطهر شهدای مدافع حرم در استانهای مختلف اشاره کرد و گفت: قدرت فرهنگی کشور یک قدرت بی نظیر و بی همتا هست و باید قدر این فرهنگ را دانست.

سردا سلیمانی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه کشور ما با ۱۶ کشور قدرتمند ارتباط نزدیک دارد و ما می توانیم با این کشورها مبادلات اقتصادی در زمینه های مختلف انجام دهیم، اظهار داشت: از بین۱۳ شاهرگ اقتصادی دنیا، دو نقطه مهم و راهبردی یعنی تنگه هرمز در خلیج فارس و دریای عمان در اختیار کشور ما است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه بسیج خدمات اجتماعی و روحیه خدمتگزاری خود را باید در جامعه گسترش دهد، گفت: دولت و ملت، کارآفرینان نظام، صنعتگران و کشاورزان باید بصورت سازمان یافته و با سرعتی مناسب دوشادوش هم برای حل مشکلات اقتصادی گام بردارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید به اینکه مردم سالاری دینی ایجاب می کند که در چالشها و مشکلات ، مردم در قالب بسیج حضور سازمان یافته داشته باشند، گفت: تمام توان بسیج باید برای تقویت مردم سالاری دینی  به کار گرفته شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه نشانه‌های موفقیت اقتصادی کشور در حال مشاهده است، گفت: چندین سال قطع وابستگی به نفت را از توجه خارج کرده بودیم اما در دوره جدیدی که بسیج آغاز کرده با الگوی برآمده از انقلاب اسلامی در راستای توسعه کشور گام برخواهیم داشت.

انتهای پیام/ج