پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲

جلوه های حضور دانشجویان بسیجی در اجتماع اقتدارعاشورائیان اردبیل+ تصاویر

دانشجویان بسیجی دانشگاه های اردبیل همزمان با اقشار مختلف بسیج با حضور در اجتماع عظیم اقتدار عاشورائیان جلوه ای خاص به این محفل معنوی دادند.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز بیش از 400 دانشجوی بسیجی با حضور در محل برگزاری اجتماع عظیم بسیجیان در همایش اقتدار  عاشورائیان سپاه محمد رسول الله ضمن ایجاد شور و نشاط در این اجتماع عظیم، اعلام داشتند؛ به فضل الهی، ایران عزیز را به اوج عزت و افتخار خواهند رساند.

وجود جوان مؤمن انقلابی در صحنه، قوی ترین اسلحه ای كه وجود دشمن را می شكافد

 وحید متقی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل در گفتگو با خبرنگار ما  در حاشیه این اجتماع با بیان اینکه قوی ترین اسلحه ای كه وجود دشمن و بدخواه را می شكافد، حضور و وجود جوان مؤمن انقلابی است، گفت: امروز امدیم تا با حضور خود، سینه دشمن را بشكافیم.

این حضور در واقع لبیک یا خامنه ای دیگری است

سجاد گلی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل نیز گفت: حضور و مشارکت فزاینده مردم بسیجی و انقلابی ایران اسلامی در عرصه های مختلف سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی و...مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی،آمریکای جهانخوار و هم پیمانانش است.

وی با بیان اینکه حضور بسیجیان در تجمع بزرگ سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) در واقع لبیک یا خامنه ای دیگری است و این پیام را به نمایش می گذارد ، گفت: مردم ایران بااراده، روحیه و تفکر انقلابی خود همیشه در صحنه بوده، هستند و خواهد بود.

گلی حضور مردم در صحنه های انقلاب اسلامی را نشان دهنده این واقعیت مهم دانست و گفت: مردم همیشه پشت انقلاب و کشور خود ایستاده اند و به این راحتی ها دست از نظام و انقلابی که به سختی و مشقت به دست آورده اند، نخواهند کشید و با استقامت خود انشاءالله استکبار جهانی را از بین خواهند برد.

دشمن مستکبر اگر با مجموعه ای مقتدر رو به رو نشود، وحشی تر می شود. 

سجاد برمکی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای اردبیل نیز ضرورت نشان دادن  وحدت، عزم راسخ و احساس قدرت ایرانیان در برهه کنونی  را یادآور شد و گفت: حضور قدرتمندانه ملت و بویژه جوانان مؤمن در وسط میدان، به دشمن پیام قدرت می دهد چرا که اگر دشمن در حرف و رفتار و منش زندگی مردم، خود را با مجموعه ای مقتدر رو به رو نبیند، وحشی تر می شود.

انتهای پیام/