پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
با حضور حجت الاسلام کشوری برگزار شد؛

نشست تخصصی بررسی نظریه بخش محرومیت زدایی به عنوان نقشه الگوی پیشرفت اسلامی در اردبیل

نشست تخصصی بررسی نظریه بخش محرومیت زدایی به عنوان نقشه الگوی پیشرفت اسلامی توسط دفتر هم اندیشی اساتید دانشگاه محقق در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، ظهر امروز نشست تخصصی بررسی نظریه بخش محرومیت زدایی به عنوان نقشه الگوی پیشرفت اسلامی توسط دفتر هم اندیشی اساتید دانشگاه محقق و با سخنرانی حجت الاسلام کشوری دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی کشور  در سالن بصیرت دانشگاه محقق برگزار شد.

حجت الاسلام عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ادر ابتدای این نشست انقلاب اسلامی را بستر توسعه الگوی پیشرفت اسلامی عنوان کرد و گفت: ایستادگی انقلاب اسلامی مدیون ایثارگری، اخلاص، شهادت و تلاش شبانه‌روزی جوانان است و حفظ این نظام ملزم به افزایش تلاش است.

وی در ادامه سخنان خود به اهمیت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان برای چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های سنگینی مدِّ نظر شوم خود دارند که به حول قوه ی الهی شکست خواهند خورد.

حسنی انقلاب اسلامی را بزرگترین معجزه تاریخ اسلام عنوان کرد و گفت: امروز کشور ما در مقابل انواع توطئه های ۵۰ ابر قدرت دنیا ایستادگی کرده و این چیزی جز عنایت خداوند متعال و ائمه معصومین علیهم السلام نیست.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اردبیلی در پایان سخنان خود به سخن امام خمینی (ره) در خصوص پشتیبانی از ولایت فقیه اشاره کرد و گفت:عظمت، اقتدار و امنیت امروز کشور مدیون اخلاص شهدا و تدبیرات حکیمانه مقام معظم رهبری هست پس باید با تمام وجود خود پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

در ادامه این برنامه حجت الاسلام کشوری از اساتید حوزه  و دانشگاه به طرح ماحث پرداخت و گفت: نظریه تعرُّف اکسیری است که به شما قدرت تنظیم درست روابط انسانی را میدهد و از محرومیت زدایی جلوگیری می کند.

انتهای پیام/