پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
توسط معاونت فرهنگی دانشجویی برگزار شد؛

کارگاه امر به معروف در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

کارگاه امر به معروف و نهی از منکر همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان توسط معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، کارگاه دو روزه امر به معروف ونهی از منکر ویژه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل  با سخنرانی حجت الاسلام واحدی زاده رئیس نهاد نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام واحدی زاده در ابتدای سخنان خود اهمیت توجه به فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر را متذکر شد و گفت: خداوند متعال اولین امر کننده به معروف و نهی کننده از منکر است.

وی افزود: در اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر  ذکر این نکته مهم کافی است که روزه در سال یک ماه واجب است و نماز یومیه پنج بار در روز واجب است اما فریضه امر به معروف ونهی از منکر در همه اوقات واجب است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در پایان سخنان خود رحمت الهی را یاداور شد و گفت: خداوند برای افراد سفیه که ترک گناه کنند و افراد عاقل و دانا که جهت نهی از منکر تلاش می کنند رحمت خود را ارزانی می کند

وی احادیث پیامبر اکرم در این خصوص را یادآور شد و گفت: رسول اکرم(ص) فرمودند: امت من همواره به خیر و خوبی است مادامی که امر به معروف و نهی از منکر کند، پس اگر چنین نکند برکات از آنها گرفته می شود و بعضی بر بعضی دیگر مسلط می شوند.

کارگاه

در پایان این کارگاه برای شرکت کنندگان گواهی آموزش ضمن خدمت صادرشد.

انتهای پیام/