پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
در آستانه ماه مبارک رمضان انجام گرفت؛

دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه محقق با خانواده شهید علی آقایی

جمعی از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با حضور در منزل خانواده شهید مدافع حرم علی آقایی ضمن تجدید میثاق با ارمان های شهدا به استقبال ماه مبارک رمضان رفتند.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، در آستانۀ ماه مبارک رمضان جمعی از دانشجویان خواهر دانشگاه محقق اردبیلی با حضور در منزل همسر شهید علی آقایی از شهدای مدافع حرم استان اردبیل، با آرمانهای شهدای اسلام تجدید میثاق کردند.

حسین عبدی در این دیدار ضمن خیر مقدم گویی به میهمانان، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم را گرامی داشت و گفت: امروز امنیت، آسایش و عزّت ملت ایران مرهون خون پاک این شهدای والامقام است که تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در یک پیج تاریخی بسیار خطرناک قرار گرفته ایم، یادآور شد: سناریوی مهار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همان سال اول پیروزی انقلاب اسلامی توسط استکبار جهانی صورت گرفته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه دشمنان در حال حاضر نیز بیکار نیستند؛ به تشریح نقشه های جدید شوم استکبار جهانی پرداخت و خاطرنشان کرد: دشمنان شبانه روز تلاش می کنند و سناریو هایی از قبیل اسلام هراسی، ایران هراسی و حتی سپاه هراسی در پیش گرفته اند.

وی افزود: تا به امروز ایستادگی و مقاومت ملت ایران با رهبری باصلابت و پیامبر گونۀ مقام معظم رهبری همۀ این توطئه های دشمنان نقش برآب شده است.

عبدی با اشاره به جریانات اخیر موجود در منطقه و دنیا اشاره کرد و گفت: ترامپ از لحظات اول تصدی مسئولیت ریاست جمهوری آمریکا، جندبار از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربۀ اساسی و سیلی خورد.

وی در ادامه سخنان خود به اقدام اخیر ترامپ در خصوص خروج از برجام اشاره کرد و گفت: تنها دستاورد برجام برای ملت بزرگ ایران این بود که بدعهدی و غیر قابل اعتماد بودن آمریکا برای مردم ودنیا آشکار شد و پیشبینی مقام معظم رهبری در این خصوص تحقق یافت که برای برخی ها قابل عبرت است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در ادامه به ارزش و مقام والای شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: به فرمودۀ مقام معظم رهبری اگر شهدای مدافع حرم نبودند در حال حاضر باید با داعش در نقطه صفر مرزی و حتی داخل استان ها و شهرهای مختلف کشور عزیزمان مقابله و مبارزه می کردیم.

گفتنی است در ادامه این دیدار سرهنگ حسین عبدی پدر همسر شهید و همسر شهید علی آقایی به خاطره گویی از شهید پرداخته و به برخی از سوالات دانشجویان پاسخ دادند.

در پایان این دیدار کتاب از حجله تا حرم سرگذشت نامۀ شهید مدافع حرم علی آقایی از سوی خانواده همسر شهید علی آقایی به دانشجویان اهداء شد.

انتهای پیام/ز