پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا صورت گرفت

تجمع مردمی ـ دانشجویی در اعتراض به کشتار مردم فلسطین توسط رژیم‌ صهیونیستی

جمعی از دانشجویان با تجمع در مقابل و محوطه لانه جاسوسی سابق آمریکا، ضمن حمایت از مقاومت مردم فلسطین، اعتراض خود را به انتقال سفارتخانه آمریکا به قدس شریف اعلام کردند.

به گزارش ابصارخبر به نقل از  راه دانا؛ جمعی از مردم و دانشجویان صبح امروز با تجمع در مقابل و محوطه لانه جاسوسی سابق آمریکا، ضمن حمایت از مقاومت مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم کودک‌کش صهیونیستی، اعتراض خود را به انتقال سفارتخانه آمریکا به قدس شریف اعلام کردند.

 

بنابراین گزارش، تجمع‌کنندگان با همراه داشتن دست‌نوشته‌هایی کشتار بی‌رحمانه مردم فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

بسیاری از مردم و دانشجویان پرچم‌های زرد و سرخ «مرگ‌ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را با خود حمل می‌کردند و شعارهایی را در محکومیت اقدامات و سیاست‌های خصمانه رژیم صهیونیستی و آمریکا فریاد می‌زدند.

تجمع‌کنندگان همچنین سربندهای « القدس‌لنا» بر پیشانی خود بسته بودند.

 به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل، شعرخوانی و اجرای موسیقی با موضوع محکومیت جنایات‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی از اتقاقات دیگری بود که در این تجمع رخ داد.

حجت‌الاسلام پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در این تجمع گفت: اسلام قبل از اینکه دین جنگ باشد دین صلح است و مسلمانان کوتاه آمدن در مقابل مخالفان خودشان را در زمان لازم بلد هستند، مسلمان تا زمانی که روزنه‌ای برای پیروزی نباشد و تا زمانی که کوتاه آمدن فرصتی باشد برای تقویت جبهه حق، کوتاه آمدن را بلدند اما نه در زمانی که اسلام قدرت اول است.

این استاد حوزه تاکید کرد: قیام کور انجام دادن علیه ظلم کار پسنده ای نیست، در اسلام هم می‌بینیم که گاهی امام علی (ع) و معصومین اطرافیان خود را به سکوت و صبر دعوت می‌کردند، ما در پرونده تاریخی مسلمانان صلح امام حسن(ع) و مذاکره امام علی (ع) را هم داریم که به خاطر خیانت برخی اطرافیان پیش آمد.

وی افزود: در طول تاریخ کوتاه رژیم منحوس صهیونیستی، این رژیم هیچ زمان مانند امروز ضعیف و مردنی نبوده است و در چنین شرایطی هیهات که مومنان، مسلمان و آزادی‌خواهان جهان برای نابودی این باطل ضعیف شده کوتاه بیایند.

این استاد حوزه ادامه داد: امروز اسرائیل زیر پای ماست و تنها کافیست ما پای خود را محکم روی زمین بگذاریم آن وقت از اسرائیل منحوس چیزی باقی نخواهد ماند.

پناهیان تصریح کرد: کسانی که در طول تاریخ سازشکار بودند و در مقابل ظلم را کمک کردند در روز قیامت به دوزخ خواهند رفت، امروز هم اگر کسی در مقابل ظلم کوتاه بیاید مانند ظالم دو برابر عذاب خواهد کشید.

وی گفت: کسانی که قدرت نابودی باطل را دارند اگر مقابل باطل کوتاه بیایند جنایتکارترین افراد خواهند بود. سیاست‌مدارانی که یکی به نعل و یکی به میخ می‌زنند هم باید بدانند که رذیلانه ترین رفتار را در طول تاریخ نشان داده اند.

وی یادآور شد: اسراییل در حال نابودی است و همه می دانند اگر سپاه بخواهد می‌تواند این رژیم را از جا بکند. ما اکنون در لحظات آخر نبرد حق و باطل هستیم و عدم درک سیاسیون جهان و منطقه نمی‌تواند این واقعیت را تغییر دهد.

پناهیان در ادامه با اشاره به اظهارات گستاخانه ترامپ، تصریح کرد: رفتارهای مضحک ترامپ و استکبار جهانی برای این است که آنها پایان یافتن خود را باور دارند.

وی افزود: مردم ما هیچ گاه اسرائیل غاصب را جدی نگرفته اند از این پس هم آمریکا را جدی نخواهند گرفت. لعنت خدا بر کسانی که قدرت‌های پوشالی را جدی می‌گیرند.

این استاد حوزه افزود: سیاست مدارانی هم که آمریکا را جدی می‌گرفتند امروز حرفهایشان 180 درجه نسبت به پنج سال پیش تغییر کرده است. آنها که تره گندیده‌ برای آمریکا خرد می‌کردند الان می‌گویند مذاکره با آمریکا کار احمقانه‌ای است ولی ای کاش زودتر می فهمیدند. 

پناهیان یادآور شد: مسئولان ما باید تلاش کنند تا مردم غرب در برابر دولت‌مردان سست عنصر خود و سیاست‌های آنها بایستند. شاید آنها نسبت به اسلام موافق نباشند ولی اگر هر جایی بدانند که شما ضد اسراییلی هستید، شما را تشویق خواهند کرد. 

وی تصریح کرد: باید برای دولت آمریکا تاسف خورد که سرنوشت خود را با رژیم منحوس صهیونیستی گره زده است. دولت آمریکا خود را مضحکه دنیا کرده است.

این استاد حوزه در ادامه با اشاره به قدرت حزب‌الله و جبهه مقاومت گفت: اگر حزب‌الله ایران، لبنان، سوریه و حزب الله‌های دیگر هم نبودند، اسرائیل مردنی بود.

این استاد حوزه تصریح کرد: برخی احساس می‌کنند اگر ترامپ نمی‌آمد ساختار آمریکا و اتفاقات اخیر رقم نمی‌خورد ولی اینها یک بازی است و آنها باید کسی مثل ترامپ را می‌فرستادند که نقشه‌هایشان را پیاده کنند.

پناهیان اضافه کرد: ترامپ نتیجه طبیعی تکامل استکبار در بستر تاریخ است و نباید حساب ترامپ را از حساب استکبار جهانی جدا دانست. ما ان‌شاءالله بزودی نابودی استکبار جهانی را جشن خواهیم گرفت.

این استاد حوزه در بخش دیگری از سخنان گفت: اگر سازشکار در جامعه ما نباشد نه تنها به تحریم ها اضافه نخواهد شد بلکه تحریم های قبلی هم برداشته می‌شود، دشمن به سازشکاران امید بسته اند و به این امید فشار می آورند، مردم ما یک روز انتقام خود را از سازشکاران خواهند گرفت.

وی گفت: بعد از انقلاب از همان زمانی که زمزمه‌های سازش شنیده شد، توطئه‌های آمریکا و استکبار، تحریم‌ها و سیاست‌های خصمانه دشمنان هم آغاز شد. اگر آمریکا به تحریم‌ها پافشاری می‌کند نتیجه رفتار سازشکارانی است که برای دشمن پالس مثبت فرستادند.

پناهیان تاکید کرد: اگر امریکا به اثرگذاری تحریم‌ها یقین داشت چرا آمد و مذاکره کرد، آنها به احمق‌هایی که ما در درون داریم تکیه کردند و الان هم اگر می‌گویند تحریم ها را برمی‌گردانیم خوب می‌دانند که تحریم‌ها اثری ندارد ولی چون نمی‌توانند جلوی انقلاب اسلامی را بگیرند اینگونه دست و پا می‌زنند. 

انتهای پیام/