پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
روز یکشنبه6 اسفند؛

یادواره شهدای عملیات‌های آبی_خاکی خیبر و بدر در اردبیل برگزار می‌شود

یادواره شهدای عملیات های بزرگ آبی_خاکی خیبر و بدر شمالغرب کشور یکشنبه ششم اسفندماه در اردبیل برگزار می شود.

به گزارش ابصارخبر غلامحسین محمدی فرمانده تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در گفتگو با خبرنگارسبلان‌ما اظهار کرد: یادواره عملیات‌های بزرگ آبی_خاکی خیبر و بدر با محوریت سرداران شهید آقا مهدی و حمید باکری و شهدای شمالغرب با محوریت سردار شهید حاج سعید قهاری و سردار حنیف درستی و شهدای مدافع حرم استان، روز یکشنبه 6 اسفند ماه از ساعت 9:30 در محل حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) استان برگزار می‌شود.

وی با دعوت از مردم شهید پرور، بیدار و همیشه در صحنه استان اردبیل برای حضور در این مراسم اظهار کرد: عزت، عظمت، اقتدار و استقلال کنونی کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

محمدی اصل با بیان اینکه شهدا هویت و شناسنامه ما هستند گفت: عملیات بزرگ آبی و خاکی خیبر و بدر به ترتیب در سوم اسفند سال 62 و 19 اسفند سال 63 در منطقه عملیاتی بسیار سخت "هورالهویزه" و "جزایر مجنون" با اهداف تصرف دکل‌های تقویتی رادیو و تلویزیون و بیش از 50 چاه نفت و همچنین تصرف بخشی از بزرگراه بغداد_بصره انجام شد.

وی اظهار کرد: در این عملیات 374 نفر از انسانهای مومن و با اخلاص از استان شهیدپرور اردبیل با حضور در جنوبی‌ترین نقطه کشور در قالب لشکر همیشه قهرمان 31 عاشورا، به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/