پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
در دیدار اعضای مجمع جوانان اردبیل با رئیس بنیاد نخبگان استان مطرح شد؛

دستگاه های اجرایی به جوانان نخبه اعتماد کنند

اعضای مجمع جوانان سازمان های مردم نهاد استان با حضور در سازمان بنیاد ملی نخبگان استان به طرح مشکلات و دغدغه های جوانان نخبه استان پرداختند.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، حسین شایقی رئیس بنیاد نخبگان استان عصر امروز در دیدار با اعضای مجمع سازمان های مردم نهاد استان عشق و دلسوزی این مجموعه برای حمایت از دغدغه ها و برنامه‌های شاخص جوانان را ستود و گفت: امیدواریم مسئولین استان با پاسخگویی مناسب به نیازهای جوانان و اقشار مختلف مردم برای کیفیت‌بخشی و عملیاتی شدن فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی و پژوهشی جوانان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه بنیاد نخبگان استان به دنبال تلاش برای کشف، شناسایی و هدایت استعدادهای نخبگان جوان است تا زمینه را برای رشد و بالندگی آنان فراهم کند، گفت: تکریم از مفاخران علمی استان منجر به الگوسازی برای قشر جوان جامعه خواهد شد

شایقی کسب مدال‌های ارزشمند ورزشی توسط قهرمانان ملی و کشوری توسط جوانان این مرز و بوم را خاطرنشان کرد و گفت: از نخبگان و فعالان عرصه‌های علمی و پژوهشی استان نیز انتظار می رود جوانانی را که در آزمون‌های مختلف موفق به کسب افتخاراتی در خور تحسین می‌شوند، تقدیر به عمل آید تا همین عامل بر افزایش انگیزه و دلسردنشدن آنان از ادامه فعالیت‌های علمی شود.

وی تصریح کرد: بنیاد نخبگان در تلاش است که با انجام برنامه‌ریزی‌های لازم و فراهم شدن شرایط از برترین‌های کنکور استان اردبیل تجلیل به عمل آورد و این موضوع به احتمال زیاد در اسفندماه سال جاری محقق شود.

دستگاه های اجرایی به جوانان نخبه اعتماد کنند

راشد پرستار رئیس مجمع جوانان سازمان های مردم نهاد استان نیز در این نشست به تاریخچه سازمان های مردم نهاد اشاره کرد و گفت: :اردبیل یکی از استان‌های پیشتاز در برگزاری مجمع سمن‌های جوانان بوده و با آغاز به کار مجمع، فعالیت‌های خانه جوان نیز به صورت مناسب و سازمان‌دهی شده‌ پیگیری خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود به برگزاری نشست‌های تخصصی سمن‌ها اشاره کرد و گفت: طرح پاکبانان محرم، کارآفرینی و مدیران پاسخگو از دیگر پروژه‌ها و طرح‌های مورد اجرا توسط سازمان‌های مردم نهاد استان است.

رئیس مجمع سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: فعالیت‌های مختلف دستگاه‌های اداری با برون‌سپاری به سازمان‌های مردم نهاد با هزینه و کیفیت بالایی اجرایی خواهد شد که امیدواریم با افزایش اعتماد دستگاه‌های اجرایی به سازمان های مردم نهاد این امر محقق شود.

انتهای پیام/