پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
مسئول بسیج دانشجویی استان:

سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان در اردبیل برگزار می شود

مسئول بسیج دانشجویی اردبیل از برگزاری سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان خبرداد و گفت: این کنگره با حضور سخنران کشوری 27 آذرماه در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.

معین الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار ابصارخبر، از برگزاری سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان همزمان با سالروز وحدت حوزه و دانشگاه خبرداد و گفت: این مراسم باشکوه 27 آذرماه در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

مسئول بسيج دانشجويی دانشگاه های استان و دبیر ستاد کنگره شهدای دانشجو با بيان اينکه خانواده شهدای مدافعان اصلی انقلاب هستند، گفت:کنگره شهدای دانشجو با محوریت مقاومت و ايستادگی ايثارگران در مقابل استکبار برگزار می شود.

وی با تاکيد بر فرمايشات مقام معظم رهبری مبنی بر ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه دانشگاهی،افزود: برنامه های ايثار و شهادت در قالب يادواره های دانشگاهی و ديدار با خانواده شهدا در قالب دبيرخانه دائمی کنگره شهدای دانشجو در حال انجام است.

 اسدی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: سخنران کشوری، همخوانی سرود با موضوع ایثار و شهادت، دلنوشته فرزند شهید، مداحی و تجلیل از خانواده شهدای دانشجو و مدافعان حرم از جمله برنامه های سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان  است.

استان اردبیل میزبان 54 شهید دانشجو و 9 شهید مدافع حرم است.

انتهای پیام/