پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲

اعضاء جدید شورای نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور استان اردبیل انتخاب شدند

رئیس دانشگاه پیام نور استان گفت:شورای نظارت و ارزیابی استان منتخب تمامی اساتید و کارکنان این دانشگاه است و این شورا با نظارت دقیق بر امور، نقش پیشگیرانه ای برای جلوگیری از مشکلات احتمالی خواهد داشت.

به گزارش ابصارخبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان اردبیل، اولین جلسه شواری نظارت و ارزیابی استان با حضور اعضاء جدید این شورا در دانشگاه پیام نور استان اردبیل برگزار شد.
افسر روحی رئیس شورای نظارت و ارزیابی استان، ضمن تبریک به اعضاء جدید  این شورا گفت: شورای نظارت و ارزیابی استان منتخب تمامی اساتید و کارکنان این دانشگاه است و این شورا با نظارت دقیق بر امور، نقش پیشگیرانه ای برای جلوگیری از مشکلات احتمالی خواهد داشت.
وی وضعیت دانشگاه پیام نور استان را در زمینه های آموزشی، فرهنگی و عمرانی مناسب ارزیابی کرد و افزود: ارتقاء بخشی سیستم آموزشی با صدور کارت صلاحیت مدرسین آغاز شده و تلاش داریم با ارزیابی های این شورا از بازخورد اقدامات مشابه، مشکلات احتمالی را آسیب شناسی کرده و راهکارهای مناسب را جایگزین کنیم.                             
 محسن علائی مدیر نظارت و ارزیابی استان نیز  ضمن تقدیر  از اعضاء شواری قبلی و تبریک به  اعضای جدید این شورا، انتخابات شورای نظارت و ارزیابی استان را امید بخش خواند و حل مشکلات موجود ، ارتباط با بدنه دانشگاه ، رعایت سلسله مراتب و استیفای حقوق دانشگاه را از اولویت کار این شورا برشمرد.  
وی وحدت بین اعضای شورا را لازم و ضروری دانسته و بر ترویج این ویژگی در بین کارکنان دانشگاه پیام نور استان اردبیل تاکید کرد.
ابراهیم قاسمی، میر صمد موسوی، سعید حکمعلی پور، رحیم سلامت آذر و علیرضا حسن زاده اعضاء جدید این شورا هستند که طی انتخابات بعنوان اعضاء شواری نظارت و ارزیابی استان انتخاب شدند.

انتهای پیام/