پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹

دشمن درصدد نفوذ به محتوای عاشورا است

آیت الله لطفی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام در یادواره شهدای دولت شهرستان سرعین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: دولت خود را از مردم جدا نمی بیند و برایند اراده مردم است.

به گزارش ابصارخبر به نقل از چشمه لر،آیت الله لطفی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام در یادواره شهدای دولت شهرستان سرعین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر  گفت: دولت خود را از مردم جدا نمی بیند و برایند اراده مردم است.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران بی نظیرترین پدیده تاریخ معاصر است و انقلابی که علی رغم خواسته های استکبار در حساس ترین منطقه جهان به پیروزی رسید و در این راستا انقلاب اسلامی نظامی را پدید آورد که نظیرش را در طول تاریخ در بین حاکمان و حکومت ها را ندیده بودیم .  

آیت الله لطفی اظهار کرد: دشمنان اسلام و منافقین کوردل همواره بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جنگ سخت افزار و نرم افزاری داشته اند و در جنگ تحمیلی کاری را پیش نبردند به فکر ترور شخصیت تراز اول مملکت افتادند که از این طرق 17000 نفر را ترور و به شهادت رساندند که برای افراد و فرزندان ما شهادت افتخار است و موجب تقویت بنیه دینی و فرهنگی می شود .

امام جمعه ایلام تصریح کرد: در حال حاضر هدف منافقین و استکبار جهانی این است که جوانان  با ماهواره مشغول سازند و از سوی دیگر گروه سلفی و داعش را تحریک کنند ،می بینید داعشی ها در لبنان شکست خورده و در سوریه و عراق زمین گیر شده است و لذا حرم اهل بیت(ع) خط قرمز ماست و جوانان ما که امام و انقلاب را ندیده اند بخاط علاقه به اهل بیت(ع) و با عشق به خدا و رهبری آماده اند از جان خود بگذرند و به عنوان مدافع حرم در جبهه مقاومت با دشمنان نبرد کنند.

نماینده ولی فقیه در ایلام  با  بیان اینکه دشمنان همزمان با جنگ سخت جنگ نرم را نیز شروع کردند گفت:دشمن به این نتیجه رسیده است عاشورا یک فرهنگ است و تصمیم بر نفوذ به محتوای عزاداریها و اشعار مداحان گرفته است.

آیت الله لطفی تاکید کرد:یکی از ویژگی های رهبری در نظام اسلامی رصد حرکات دشمن بوده  و نسبت به ان برنامه ریزی و سخنرانی و بصیرت افزایی می کنند.

 

 

انتهای پیام/