پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
به مناسبت دهه فجر

پروژه های مختلف در دانشگاه محقق اردبیلی به بهره برداری رسید

سالن بدنسازی مجموعه ورزشی خواهران،تجهیزات جدید مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی،مرکز تخصصی پزشکی ورزشی و افتتاح آزمایشگاه های تخصصی دانشکده کشاورزی مشگین شهر از جمله طرح های بود که به مناسبت دهه فجر در دانشگاه محقق اردبیلی رو نمایی و به بهره برداری رسید.

به گزارش ابصارنیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، سالن بدنسازی مجموعه ورزشی خواهران، تجهیزات جدید مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی، مرکز تخصصی پزشکی ورزشی و افتتاح آزمایشگاه های تخصصی دانشکده کشاورزی مشگین شهر از جمله طرح های بود که به مناسبت دهه فجر در دانشگاه محقق اردبیلی رو نمایی و به بهره برداری رسید.

سالن بدنسازی مجموعه ورزشی خواهران:

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم بهره برداری از این سالن با بیان اینکه توسعه دانشگاه در سایه تلاش و کوشش همکاران میسر است، گفت: مشارکت کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه در راه اندازی و تجهیز سالن بدنسازی خواهران دانشگاه ستودنی است.

وی مشارکت و احترام متقابل را لازمه توسعه همه جانبه هر مجموعه ای دانست و افزود: امید می رود اصلاحات و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی در دانشگاه اجرا شده و ماندگار شود.

دکتر غلامرضا احمدزاده مدیر تربیت بدنی دانشگاه نیز با بیان اینکه سالن بدنسازی مجموعه ورزشی خواهران دانشگاه با اعتبار 35 میلیون تومان به بهره برداری می رسد، افزود: دو دستگاه تردمیل، دو دستگاه اسکی فضایی، چهار دستگاه دوچرخه، یک دستگاه روئینگ پارویی، دستگاه لرزش چربی سوز، هالتر، دمبل، چند کاره پرس سینه از جمله مهترین این دستگاه ها می باشند.

AWT IMAGE

 

تجهیزات جدید مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی:

 

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در آئین رونمایی از این تجهیزات با بیان اینکه راه اندازی و تجهیز پروژه های دانشگاه، مایه افتخار است، گفت: امید می رود دهه فجر سال آتی دهه پربرکتی برای دانشگاه باشد و ما شاهد افتتاح پروژه های بزرگتری در دانشگاه باشیم.

وی با بیان اینکه تجهیزات دانشگاه و چنین مراکزی باید بروز باشند، افزود: باید مذاکره با پزشکان متخصص و دریافت مجوزهای لازم از دانشگاه علوم پزشکی نیز در دستور کار قرار گیرد.

فاطمه قنادی اصل رئیس مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی دانشگاه نیز با بیان اینکه تجهیز امکانات با هدف بهبود سطح امکانات مرکز صورت گرفته است، گفت: تجهیز مرکز به اتوکلاو کلاس  B، روتاری و اتکس فایندر از مهمترین تجهیزات رونمایی شده این مرکز می باشند.

AWT IMAGE

**************************

مرکز تخصصی پزشکی ورزشی:

 

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در آئین افتتاح این مرکز با بیان اینکه با افتتاح این مرکز حضور دانشگاه در جامعه ملموس تر می شود، گفت: این مرکز توانایی این را دارد که نام دانشگاه را به عنوان نماد آموزش عالی استان در جامعه ماندگار کند.

وی افزود: وجود مراکزی همچون مرکز تخصصی پزشکی ورزشی، آکادمی زبان و دفتر توسعه فرهنگی آذربایجان که در سطح شهر فعالیت می کنند، به نوعی پل واسط دانشگاه و جامعه هستند.

صادقی همچنین افتتاح این مرکز را مقدمه ای برای فعالیت های بزرگ پژوهشی و تربیت بدنی دانست.

دکتر معرفت سیاه کوهیان رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه نیز راه اندازی این مرکز را در سایه حمایت های دانشگاه و تلاش شبانه روزی مدیر مرکز عنوان کرد.

دکتر سلیم واحدی نمین مدیر مرکز تخصصی پزشکی ورزشی دانشگاه نیز با بیان اینکه این مرکز شامل 9 بخش می باشد، گفت: بخش تخصصی، اینترونشن، بازتوانی ورزشی، سنجش، تغذیه، استعدادیابی ورزشی و علم تمرین، بخش آموزش و مشاوره تخصصی، روانشناسی ورزشی و بازتوانی روحی و صدور گواهی سلامت بخش های مختلف این مرکز تخصصی می باشند.

AWT IMAGE

**********************

آزمایشگاه های تخصصی دانشکده کشاورزی مشگین شهر :

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در جریان بهره برداری از این آزمایشگاه ها و بازدید از بخش های مختلف دانشکده کشاورزی مشگین شهر ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و ابراز رضایت از فعالیت های انجام گرفته در دانشکده کشاورزی مشگین، بر لزوم  پیگیری های مستمر و تخصیص بودجه های عمرانی جهت گام  برداشتن در مسیر توسعه و رشد دانشکده تاکید کرد.

وی با اشاره به مستعد بودن مشگین شهر جهت گسترش آموزش عالی، افزود: این مساله با همت مسئولین عالی استان و شهرستان محقق خواهد شد.

 صادقی تصریح کرد: وجود آزمایشگاه های تخصصی، اجرای پژوهش های کاربردی نخبگان و پژوهشگران دانشگاهی و حوزه کشاورزی را تسهیل و تسریع خواهد بخشید.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از تفکیک بودجه و افزایش اعتبارات عمرانی دانشکده خبر داد و اظهارامیدواری کرد: با اقدامات انجام گرفته گام های موثری در جهت مستقل شده ساختمان دانشکده و توسعه فضاهای آموزشی و رفاهی آن برداشته شود.

دکتر آیدین عزیزپور رئیس دانشکده کشاورزی مشگین­شهر نیز گفت: آزمایشگاه های تخصصی سرولوژی، کشت بافت و بیوتکنولوژی با تخصیص اعتبار 3 میلیارد ریال در این دانشکده افتتاح می شود.

وی افزود: با توجه به جایگاه پژوهش و فعالیت های دانش بنیان در افق علمی کشور تجهیز آزمایشگاه ها امری ضروری است.

AWT IMAGE