کد خبر: 5365 ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳

یادداشت:

نقشه ی جدید استکبار برای بحرانی تر کردن اوضاع منطقه

یکی ازسیاست های خارجی آمریکا،اسرائیل و انگلیس این است که همیشه در منطقه مسلمان نشین بویژه در خاورمیانه التهاب، درگیری، مناقشه و اختلاف به وجود بیاورند تا بتوانند از آب های گل آلود ایجاد شده ماهی بگیرند.

نقشه ی جدید استکبار برای بحرانی تر کردن اوضاع منطقه

به گزارش ابصارخبر، رضا ندایی فعال دانشجویی در تازه ترین یادداشت خود به مسئله اقلیم کردستان پرداخته و نوشت: بعد از فتنه داعش امروز شاهد شکل گیری نقشه جدید دشمنان در منطقه هستیم. یکی ازسیاست های خارجی آمریکا و اسرائیل و انگلیس این است که همیشه در منطقه مسلمان نشین بویژه در منطقه خاورمیانه التهاب و درگیری و مناقشه و اختلاف وجود داشته باشد. تا از آب گل آلود ماهی بگیرند و از اختلافات دیگران سوء استفاده نموده وبهره برداری کنند.

به ظن دشمنان اسلام وقتی داعش در منطقه رو به نابودی است نقشه دیگری باید عملی و اجرا شود اکنون فرصت را مناسب می دانند تا کردستان را تحریک و فعال نمایند تا منطقه را با یک بحران جدید مواجه سازند.

از سوی دیگر این قضیه شاید یک نوع ترفند و توطئه ای برای سرگرم کردن کشور های منطقه باشد تا داعش جان تازه ای بگیرد، پس باید بیش از پیش هوشیاری و بیداری کشورهای اسلامی و مسلمانان باید تقویت شود.

 جدایی و اعلام استقلال اقلیم کردستان بحران جدیدی در منطقه ایجاد می کند که غیرقابل جبران است.. بنابراین دولت مرکزی عراق باید به خواسته های اقتصادی منطقه اقلیم کردستان توجه جدی کرده و از آنها حمایت کند تا اوضاع و جو روانی حاکم در اقلیم  آرام شود. 

انتهای پیام/