پربازدیدترین ها

کد خبر: 4594 ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰

یادداشت داوود گودرزی:

جوانان انقلابی در ابتدای راه بصیرت افزایی هستند

مسئول بسیج دانشجویی با بیان اینکه روز شنبه بعد از انتخابات، فصل جدیدی از فعالیت های انقلابیون جوان شروع شد، نوشت :هر کس که رای ملت را جلب و حکم او توسط ولی فقیه تنفیذ شود رییس جمهور این کشور است و موظف است در چارچوب قانون اساسی و سیاست های کلی نظام حرکت کند.

جوانان انقلابی در ابتدای راه بصیرت افزایی هستند

به گزارش ابصارخبر به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، داوود گودرزی در یادداشتی تحت عنوان "جوان انقلابی و این روزهای انقلاب" ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جوانان انقلابی در 8 ماهه گذشته در عرصه بصیرت افزایی، در خصوص اقدامات انقلابیون جوان قبل و بعد از رأی گیری نوشت:

 
جوان انقلابی و این روز های انقلاب

قبل از آغاز سخن جا دارد یک دست مریزاد به همه جوانان انقلابی بگویم.8 ماه گذشته بلا شک برگ زرینی است در تاریخ جنبش دانشجویی ایران. انقلابیون جوان که کار جدی خود را از مراسم پرشکوه 13 آبان آغاز کردند و در 16 آذر و 9 دی به اوج رساندند ثابت کردند که هر جا اراده  ای مستحکم شکل بگیرد نتیجه ای معجزه آسا خلق خواهد کرد. تفوق جریان انقلابی در دانشگاهها علیرغم کارشکنیهای متعدد، یکی از این نتایج است. از ابتدای ترم جاری نیز تلاش های حداکثری و متنوع برای روشنگری در عرصه انتخابات که تا همین الان نیز ادامه دارد زمینه یک انتخاب خوب را برای مردم فراهم کرده و اکنون نیز دامنه این مجاهدت به میادین شهرها و روستاها کشیده شده است. انقلابیون جوان؛ #خداقوت .

1_پایان بخش فعالیت های انتخاباتی این چند ماهه سه کار بسیار مهم است، ابتدا تلاش برای شکل گیری مشارکت حداکثری و انتخاب بهتر مردم بصورت چهره به چهره و از طریق تماس تلفنی با اقوام و همسایه ها و آشنایان و...
کار دوم این است که در این شب جمعه ماه شعبان خود را به گلزار شهدا و مزار امام زادگان برسانیم و با مناجات و شب زنده داری از این خانواده کرم و محبت بخواهیم آنچه خیر و صلاح ملت ایران است را از خدا بخواهند.
 و کار سوم انجام طرح (جوان انقلابی،ناظر مردمی) است به این ترتیب که روز جمعه به هر شکل ممکن تلاش کنیم که جلوی تخلفات احتمالی را بگیریم و ناظر امین و هوشیاری در کنار مراجع قانونی برای حفاظت از آراء مردم باشیم.

2_از روز شنبه بعد از انتخابات فصل جدیدی از فعالیت های انقلابیون جوان شروع خواهد شد، هر کس که رای و اعتماد ملت را جلب کند و  حکم او توسط ولی فقیه تنفیذ شود رییس جمهور این کشور است و موظف است در چارچوب قانون اساسی و سیاست های کلی نظام حرکت کند لذا برای ما جوانان انقلابی در یک نگاه کلان و دقیق به عرصه کشور و انقلاب اسلامی تفاوتی در پیمودن مسیری که انتخاب کرده ایم بوجود نمی آید. ما باهم عهد بسته ایم که با همان مبانی،اهداف و آرمان هایی که سال 57 این انقلاب را به پیروزی رسانده ایم به پاخیزیم و از این انقلاب آفت زدایی نمائیم و جلوی انحرافات و کج روی ها را بگیریم و روند ها و فرآیند ها را اصلاح نماییم.

حال اگر دولت انقلابی باشد از ظرفیت او استفاده بیشتری می کنیم و اگر حکمت و مصلحت خدا بر امر دیگری قرار گرفت ما محکم و با صلابت به راهی که انتخاب کرده ایم استوار می مانیم و اجازه نخواهیم داد یک جمهوری اسلامی تقلبی در این کشور تشکیل شود . لذا همانگونه که در احادیث متعدد از ائمه اطهار ذکر شده است کسلی و سستی و تنبلی و بی حوصلگی و ناامیدی در جوان انقلابی راهی ندارد و ما به تکلیف خود که ناظر به اخذ بهترین نتیجه در انتخابات بود عمل کردیم اینکه چه کسی پیروز انتخابات شود هیچ تاثیری در عزم و اراده پولادین انقلابیون نخواهد داشت. ملت ایران از سی ام اردیبهشت ماه فصلی نوین انقلابی گری جوانان خود را خواهند دید.

یکی از اولویت های این انقلابی گری بازخوانی قانون اساسی و مطالبه تحقق کامل آن توسط همه مسئولین شهری،استانی و کشوری است.
 
روز های آینده در این باره سخن بسیار داریم....