کد خبر: 945 ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای پارس آباد مغان:

شورای امر به معروف در دانشگاه، نقش پیشگیرانه در تهاجم فرهنگی غرب دارد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای پارس آباد مغان گفت: تشکیل شورای امر به معروف در دانشگاه می تواند علاوه بر غنای فرهنگ شهرستان،از تهاجم فرهنگی کشورهای همسایه نیز پیشگیری کند.

شورای امر به معروف در دانشگاه، نقش پیشگیرانه در تهاجم فرهنگی غرب دارد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، اکبر جعفری شاعرلر صبح پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد پارس‌آباد مغان گفت:رفتار و کردار یک بسیجی در توسعه فرهنگ ایثار و بسیج به ویژه در دانشگاه‌ها از جمله مواردی است که در جذب حداکثری دانشجویان به این کانون تاثیر بسزایی دارد.

جعفری شاعرلر افزود: حضور پرشور دانشجویان بسیجی در مراسمات ملی، مذهبی، مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی می تواند زمینه ساز شکوفایی و پویایی دانشگاهها شود.

وی تاسیس انجمن‌های علمی در رشته‌های مختلف با هدف جذب حداکثری نیروهای نخبه دانشگاهی در بسیج را خواستار شد و اظهار امیدواری کرد بسیج دانشجویی دانشگاه بتواند در آینده نزدیک در حوزه های علمی و پژوهشی برای شهرستان پارس آباد مغان افتخارآفرینی کند.

حسن بحری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان پارس آباد نیز با بیان اینکه اولویت کار دفتر بسیج در دانشگاه‌ها شناسایی و جذب نیروهای بسیجی و سوق دادن آنها به سمت و سوی فرهنگ بسیج است، گفت: بسترسازی مناسب از سوی دانشگاه‌ها و مسئولان فرهنگی دانشگاه‌ها می‌تواند زمینه خوبی برای فعالیت دانشجویان بسیجی در سطح دانشگاه‌ها باشد.

بحری ضمن قدردانی از مجموعه دانشگاه جهت حمایت از برنامه های بسیج خواستار عنایت ویژه دانشگاه به برگزاری کرسی های آزاد اندیشی که مطالبه مقام معظم رهبری از دانشجویان نیز می باشد شد و افزود: کرسی‌های آزاداندیشی می‌تواند گامی موثر در پاسخ به برخی سوالات بی‌پاسخ دانشجویان باشد و دفتر بسیج دانشجویی این آمادگی را دارد که با همکاری دانشگاه‌ها این برنامه به بهترین نحو برگزار کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در محیط دانشگاه را که قلب جامعه است متذکر شد و افزود: تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه در راستای نهادینه کردن این فریضه دینی و فرهنگ اسلامی  می تواند بر غنای فرهنگی شهرستان و منطقه تأثیر مطلوبی بگذارد.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های علی احمدی ، سجاد آسمند به‌عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد پارس‌آباد مغان معرفی شد.

انتهای پیام