نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8823 ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷

مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس در شهرستان مرزی بیله سوار + عکس

امام جمعه شهرستان بیله سوار با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، حرکتی شکوهمند در عرصه تحولات سیاسی قرن حاضر بود که با تقویت روح استکبارستیزی در میان مستضعفان جهان، از جمله مردم ستم دیده فلسطین، برای مبارزه و رهایی از چنگال استکبار، نشاطی تازه پدید آورد، تصریح کرد: انتخاب روز قدس از سوی امید مستضعفان جهان، نشان داد که انقلاب اسلامی به وسعتی فراتر از خاک ایران می اندیشد.

مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس در شهرستان مرزی بیله سوار + عکس

به گزارش ابصارخبر، مراسم گرامیداشت روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار بیله سوار در این شهرستان مرزی برگزار شد.

 یوسف  اختری فرمانده  ناحیه مقاومت شهرستان  بیله سوار در این مراسم به تبیین فلسفه استکبار ستیزی پرداخت و گفت: ماه رمضان سال 1358 خورشیدی بود که خورشید درخشان آسمان انقلاب ایران، حضرت امام خمینی رحمه الله ، در پیامی سرنوشت ساز، آخرین جمعه ماه رمضان هر سال را به عنوان روز قدس تعیین کردند و آن را روز حیات اسلام نامیدند. 

وی  با بیان اینکه روز قدس را امام خمینی رحمه الله بر تارک تاریخ به یادگار گذاشت تا مسلمان جهان از ستمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می کنند، غافل نمانند، گفت: این فریاد بیدار باش امام عاشقان، تلنگری بر ذهن های خفته ملت اسلام بود تا از خواب عمیق غفلت بیدار شوند و در برابر ستمگران تاریخ، با قامتی برافراشته قیام کنند.

حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه شهرستان بیله سوار نیز در این مراسم روز قدس روزی است که باید به همه ابرقدرت ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما به واسطه عمّال خبیث شما، واقع نخواهد شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، حرکتی شکوهمند در عرصه تحولات سیاسی قرن حاضر بود که با تقویت روح استکبارستیزی در میان مستضعفان جهان، از جمله مردم ستم دیده فلسطین، برای مبارزه و رهایی از چنگال استکبار، نشاطی تازه پدید آورد، تصریح کرد: انتخاب روز قدس از سوی امید مستضعفان جهان، نشان داد که انقلاب اسلامی به وسعتی فراتر از خاک ایران می اندیشد و هرگز در درون مرزهای خود زندانی نخواهد شد.

 

انتهای پیام