نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 8685 ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲

دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه بسیج استان اردبیل:

آغاز ثبت نام طرح جهیزیه آسان و تخفیف دار در استان اردبیل

دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه بسیج استان اردبیل گفت:ثبت نام مرحله دوم طرح جهیزیه آسان و تخفیف دار در سال جاری در استان اردبیل آغاز شد و متقاضیان می توانند با مراجعه به دفاتر بسیج سازندگی در این طرح ثبت نام کنند.

آغاز ثبت نام طرح جهیزیه آسان و تخفیف دار در استان اردبیل

به گزارش ابصارخبر، علی پیرجاهد ظهر امروز در جمع خبرنگاران  گفت: در آستانه گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و اجرای مرحله سوم رزمایش بزرگ کمک مومنانه،ثبت نام مرحله دوم طرح جهیزیه آسان و تخفیف دار در سال ۹۹،با مشارکت بسیج سازندگی،مرکز نیکوکاری ازدواج امام رضا(ع) و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در سطح استان اردبیل  آغاز شد.‌

وی بیان کرد:متقاضیان تا پایان بهمن ماه سال جاری فرصت دارند،برای ثبت نام به دفاتر بسیج سازندگی در شهرستان های استان یا به سازمان بسیج سازندگی استان مراجعه کرده و در این طرح ثبت نام کنند‌.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل تصریح کرد:در این طرح در قالب پک کامل جهیزیه،۱۵ قلم از اقلام مورد نیاز جهیزیه برای نوعروسان به قیمت ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارائه می شود.

وی افزود:در این طرح امکان خرید اقلام به صورت اختیاری و تکی نیز وجود دارد که متقاضیان می توانند در این بخش هم ثبت نام کنند.

پیرجاهد افزود:یخچال وفریزر،اجاق گاز، ماشین لباسشویی،جاروبرقی،فرش،سرویس قابلمه،پتو دونفره،اتوبخار،سرویس چینی،سرویس قاشق و چنگال،رخت آویز،میز اتو ،سرویس بلوری،کتری برقی و ساعت دیواری اقلام پک کامل این جهیزیه می باشد.

پیرجاهد با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه،افزود:طرح جهیزیه آسان و تخفیف دار به منظور ترویج فرهنگ ازدواج آسان،حمایت از نوعروسان نیازمند و حمایت از کالای ایرانی بر گزار می شود.

 

انتهای پیام/ج