نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8423 ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱

همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس

ایثارگران دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل شدند

همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس، ایثارگران و رزمندگان دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل و تکریم شدند

ایثارگران دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل شدند

به گزارش ابصارخبر، همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس، ایثارگران و رزمندگان دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل و تکریم شدند

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی گفت: بیش از ۵۰ کشور جهان همراه بعثی ها با ما می جنگیدند که رزمندگان و شهدا و ایثارگران جانانه از کشور و نظام و انقلاب اسلامی دفاع کردند.
وی افزود: پیروزی ما در دفاع مقدس به دلیل اعتقادات و باورهای دینی رزمندگان و ایثارگران و شهدا بود چرا که آنها خود را پیرو و رهرو سیدالشهدا می دانستند و به این اعتقاد راسخ داشتند.
ایشان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی نعمت بزرگی برای ما است، ادامه داد: امروز همه ما وظیفه سنگینی داریم زیرا امروز دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بر علیه کشور ما جنگ نرم راه انداخته اند و همه ما باید با جنگ نرم مقابله کنیم.

دکتر عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این مراسم گفت: شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان سرافرازانه از آبروی نظام و انقلاب اسلامی دفاع کردند.
وی  با بیان اینکه رزمندگان، شهدا و ایثارگران با خلوص نیت و با اعتقادی راسخ در برابر دشمنان تا بیخ دندان مسلح ایستادند، تصریح کرد: رزمندگان و شهدا با خودسازی توانستند به جایگاه رفیع برسند.
ایشان با اشاره به اینکه امروز باید همه ما با الگوگیری از شهدا و رزمندان در هر جایگاهی که هستیم به مسئولیت خود عمل کنیم، ادامه داد: باید بتوانیم در هر جایگاهی که هستیم با درایت و همت، کار جهادی انجام دهیم.

یادآور می شود در این مراسم از ایثارگران و رزمندگان بازنشسته و شاغل دانشگاه محقق اردبیلی با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد و همچنین سخنان مقام معظم رهبری به صورت زنده در این مراسم پخش شد.