نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: علم و فناوری کد خبر: 8415 ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی خبرداد:

صدور مجوز برای ۱۰۰ نشریه دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی/ اجرای بیش از ۲۰۰ فعالیت دانشجویی در بستر فضای مجازی

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی از فعالیت ۵۸ انجمن علمی و صدور مجوز برای ۱۰۰ نشریه دانشجویی در این دانشگاه خبرداد و گفت: حدود ۵۵ درصد از برنامه های فرهنگی دانشگاه توسط دو بخش انجمن های علمی و نشریات دانشجویی اجرا می شود.

صدور مجوز برای ۱۰۰ نشریه دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی/ اجرای بیش از ۲۰۰ فعالیت دانشجویی در بستر فضای مجازی

 عباس فنی اصل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی در گفتگو با ابصارخبر، از فعالیت ۵۸ انجمن علمی و صدور مجوز برای ۱۰۰ نشریه دانشجویی در این دانشگاه خبرداد و گفت: حدود ۵۵ درصد از برنامه های فرهنگی دانشگاه توسط دو بخش انجمن های علمی و نشریات دانشجویی اجرا می شود.


وی افزود: در نیمسال جاری رویکرد اصلی در این دو بخش برگزاری برنامه های علمی تخصصی به صورت مجازی بوده و برنامه هایی شامل انتشارات نشریات الکترونیکی و صوتی، برگزاری کارگاه های آموزشی مجازی، اجرای مسابقات مجازی، ترویج کارآفرینی، اختراع و نوآوری و گفتگوهای علمی تخصصی توسط بخش های انجمن های علمی و نشریات دانشجویی  اجرا خواهد شد که طی نیمسال جاری بیش از ۲۰۰ فعالیت مجازی در این دو بخش اجرا می شود.


فنی اصل با اشاره به اجرای  حدود ۲۰ درصد از برنامه های فرهنگی دانشگاه توسط  ۲۵ کانون فرهنگی هنری، ادامه داد: در طی نیمسال جاری شاهد برگزاری دوره های تخصصی مجازی گردشگری و طرح تور مجازی دوشنبه گردی، طرح های جهاد فرهنگی و طراوت عفاف، برگزاری جشنواره استانی کاریکاتور، تهیه فیلم های کوتاه با موضوعات پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مسئولیت پذیری اجتماعی، برگزاری دوره مجازی ویراستاری و برگزاری بیش از ۱۵ دوره مهارتی تخصصی و دوره های مجازی کارآفرینی و وبینارهای تخصصی توسط کانون های فرهنگی هنری دانشگاه خواهیم بود.


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی افزود: بیش از ۸۰ فعالیت متنوع فرهنگی با رویکرد هنری و ادبی توسط کانون های فرهنگی هنری دانشگاه اجرا می گردد. 


وی تصریح کرد: حدود ۱۰ درصد از برنامه های فرهنگی دانشگاه توسط بخش تشکل های اسلامی اجرا می شود که از اقدامات این بخش می توان به برگزاری مجازی برنامه های مناسبتی و مذهبی، برگزاری دوره های آموزشی مجازی و مسابقات کتابخوانی اشاره نمود که در نیمسال جاری بیش از ۴۰ برنامه فرهنگی توسط این بخش اجرا می گردد.


فنی اصل از اجرای حدود ۵ درصد از برنامه های فرهنگی دانشگاه توسط کانون قرآن و عترت(ع) خبر داد و و خاطرنشان کرد: در این راستا کانون قرآن و عترت اقدام به برگزاری مرحله دانشگاهی جشنواره قرآنی، دوره های آموزشی مجازی قرآنی و همچنین مسابقات کتابخوانی مجازی ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان خواهد نمود.  


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به این که حدود ۱۰ درصد از برنامه های فرهنگی نیز توسط سایر بخش های فرهنگی مرتبط اجرا می شود، تاکید کرد: با برنامه ریزی هایی که به منظور ایجاد تنوع در برنامه های فرهنگی و اجتماعی صورت گرفته است؛ شاهد افزایش محسوس مشارکت در برنامه های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه طی نیمسال جاری خواهیم بود.  

انتهای پیام/ج