نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8410 ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد:

افزایش چشمگیر دانشگاه محقق اردبیلی در تولیدات مقالات داغ و پراستناد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از افزایش چشمگیر تعداد مقالات پراستناد دانشگاه به ۶۰ عنوان مقاله و مقالات داغ به ۲۴ عنوان مقاله خبر داد.

افزایش چشمگیر دانشگاه محقق اردبیلی در تولیدات مقالات داغ و پراستناد

به گزارش ابصارخبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، دکتر ابوالفضل بضاعت پور از افزایش چشمگیر تعداد مقالات پراستناد دانشگاه محقق اردبیلی (Highly Cited Paper)  به ۶۰ عنوان مقاله و تعداد مقالات داغ (Hot Paper) به ۲۴ عنوان خبر داد و گفت: این دانشگاه در تازه ترین گزارشی که در سپتامبر ۲۰۲۰ از سوی موسسه Clarivate Analytics در پایگاه شاخص‌های اساسی علم(Essential Science Indicators (ESI))   منتشر شده است.


بضاعت پور ادامه داد: در تالیف مقالات پراستناد دانشگاه، آقای دکتر مهدی شاهدی اصل در ۵۰ درصد مقالات، آقای دکتر عزیز حبیبی ینگجه در ۷/۲۶ درصد مقالات، آقای دکتر فرهاد صادق مغانلو و آقای دکتر محمد وجدی در ۱۵ درصد مقالات و آقای دکتر عباس صباحی نمین در ۷/۱۱ درصد مقالات بیشترین مشارکت را داشته اند. همچنین آقای دکتر مهدی شاهدی اصل در ۷/۹۱ درصد مقالات داغ دانشگاه و آقای دکتر محمد وجدی و آقای دکتر فرهاد صادق مغانلو در ۲/۲۹ درصد مقالات داغ دانشگاه بیشترین سهم را داشته اند. 


وی افزایش کیفیت تولیدات علمی دانشگاه را از مهمترین دلایل ارتقای رتبه دانشگاه در رتبه بندی های اخیر تایمز و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام عنوان کرد و افزود: توجه و برنامه ریزی ویژه ای به برنامه مرجعیت علمی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در نقشه جامع علمی کشور می باشد انجام شده است و امید این را داریم که در سایه الطاف الهی و همت و تلاش بیشتر همکاران، شاهد ارتقای بیش از پیش دانشگاه محقق اردبیلی در این عرصه علمی جهانی باشیم.

انتهای پیام/ج